אתר אינטרנט – למה העסק שלך צריך אחד כזה?

תוכן עניינים

לכל עסק או חברה יש היום אתר אשר מספק אינפורמציה כללית אודותיהם לגולשי האתר ועמיתיהם לעבודה ולמעשה לכלל רשת האינטרנט העולמית. למעשה מדובר כאן בכרטיס ביקור ניכר ביותר לכל ביזנס. הרבה עסקים הם לא ערים לכך שאתר האינטרנט שיש ברשותם בעצם פניהם וכפי שהוא יוצג לגולשיהם, כך יקבלו רושם גולשי האתר והקליינטים הרציונליים.

בתחום בניית אתרי אינטרנט ייתכנו הצעות רבות מאוד ושונות מכל מנה חברות ובניהם "לא מקצועים", פרילנסרים שלא כחוק/לא קיימות בפועל שלא מנפיקות חשבוניות/קבלות ורצוי להיזהר מאוד בעניין כדי לא להגיע למקרים לא נעימים והוצאות כספיות שלא נחוצות לחלוטין כאשר בכלל זה לא היה אמור להיות.

אז מה זה אתר באינטרנט?
כפי שרובכם מכירים קטלוגים למיניהם או פלאיירים אז מערכת אינטרנטית למעשה מקום של מידע שנותן לכל הגולשים. אכן שאתר אינטרנט בהרבה יותר מפותח מקטלוג אך המטרה במהותו של עניין אותה מטרה, לגרום למבקרים ליצור קשר עם העסק.

במקרה והחלטתי להקים אתר האינטרנט, באילו עלויות ומחירים מדובר ?
מסיבה שהשוק בניית אתרי אינטרנט פרוץ מכל הכיוונים, צריך מאוד להיזהר חאפרים שונים שמבטיחים דברים רבים ומעניקים משהו שונה ולפעמים גם לא עובד או שלא מתפקד כמו שצריך או אפילו לוקחים מקדמה ומורחים את העבודה שבועות רבים כאשר התחייבו ל 22 ימי עסקים לדוגמא. ישנם מספר של נוכלים.
סוגר 1:
שלא נותן חשבוניות/קבלות וכן אומר שנותן ובסופו של דבר מדפיס משהו מודפס מהמדפסת ששווה ערך של זה אפס עגול שלא קביל ואינו חוקי.
סוג 2:
מבטיחים עולמות ללקוחות על מנת לגרום להם להישאר ולרכוש מהם אתר באינטרנט.
קיימים סימפטומים רבים אצל בעלי מקצוע שלא מנוסים ולזהות אותם אפשר רק מהניסיון שאותו בעצם אין אצל הרבה קליינטים פוטנציאלים כי אתרים לא בונים כל חודש כדי שנוכל ללמוד לגלות את הבעייתיים.

בכל זאת, כיצד אני מגלה מפתחים שלא מנוסים בענף בניית אתרי אינטרנט ?
למעשה אם בונה אתרים טוען כל הזמן שיש לו הרבה פרויקטים והוא הרבה שנים מתכנת בתחום ויש לו אתר אינטרנט אבל אינו מוצג שם כלום בעצם ולשאלתכם "אפשר לצפות בפרויקטים" הוא ממציא סיבות, זה רמז לנתק התקשרות ולהמשיך לחפש בונה אתרים אחר. בעיקרון אם אתה שנים מפתח ובתחום, לא יכולת להקים משהו מכל המאות האתרים שהקמת שניתן יהיה להציג לגולשים ? סימפטום של "הסנדלר היחף" אומר לכם משהו ? אם כן, זה לא המקרה.

יש לי קושי לזהות בוני אתרים אשר אינם מנוסים, מה מומלץ לעשות ?
ראשית כל לעיין בתיק העבודות, להיכנס לאתרי אינטרנט שמוצגים שם ולראות למטה שבאמת יש זכויות יוצרים לאתר של המפתח. ייתכנו מקרים רבים שאין קישור של בונה אתר מסיבות שונות וזה לא אומר שהוא לא פיתח את הפרויקט אך זאת אפשרות ראשונה.
הדרך השנייה היא שמעדיפים רבים לעשות כאשר הם עדיין בספק, להתקשר לקליינטים ולדרוש המלצות אודות הבונה אתרים. כיצד הוא, האם קיבלו כל מה שהיה בזכרון דברים , איך התנהלות ויחסי אנוש ועוד אינפורמציה הנחוצה לכם.

לבסוף!
א. כמו שהינכם מבצעים בדיקות בחנויות שונות עבור מוצרים יחודיים ומוכנים לשלם יותר כדי לקבל שקט נפשי, יחס טוב, עבודה מצוינת ואיכותית, יחסי אנוש טובים אז צריך לדעת מדי פעם כיצד לשלם קצת יותר כדי לקבל כל זה.

ב. אחרי שראיתם את כל הפרויקטים, חייגתם לקליינטים שלו, קיבלתם המלצות חיוביות, תעשו החלטה בנושא.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום

אינדקס עסקים – בימינו

אינדקס עסקים זהו תחום שכבר אינו חדשני אך תמיד יפתיע אותנו מחדש בתוצאות המרהיבות שלו, מקורות אינדקס עסקים ברשת האינטרנט הינה מדהימה – אין כמעט