איך לייצר הכנסה נוספת

תוכן עניינים

כולנו מוצפים בעשרות מודעות מדי שבוע בהן מוצגים אנשים אשר טוענים שיש ביכולתם ללמד אותנו לייצר הכנסה נוספת "ללא ידע, עם שעתיים ביום וללא השקעה כספית". ריבוי המודעות הללו גורם לאנשים רבים להיות סקפטים בדבר היכולת הזו שנקראת ייצור הכנסה נוספת.

אנחנו כאן כדי לנפץ את הבועה, ולהציג אופציות אמיתיות ועובדות ממגוון תחומים במטרה לענות על השאלה "איך לייצר הכנסה נוספת".

 

אופציות לייצור הכנסה נוספת

  • בניית אתר – האופציה הראשונה מגיעה מהתחום החם של בניית אתרים וקידום אתרים. כיום בזכות האפשרות לבצע בניית אתר וורדפרס, אין צורך בידע בקוד מסובך. במסגרת אפשרות זו, ניתן לבחור בנישה כלשהי שמעניינת אתכם כדוגמת נעליים, אפניים, גלישה, צלילה, השתלת שיער ועוד ועל בסיס הנישה הזו לפתח אתר, מוצרים וכתבות. בניית אתר פותחת בפניכם עשרות אפשרויות לייצור הכנסה נוספת:
    • ניתן לבנות אתר אשר מוכר מוצרים אישיים שלכם.
    • ניתן לבנות אתר אשר מוכר מוצרים של חנויות שתייצרו איתם שיתופי פעולה.
    • ניתן לבנות אתר אשר מוכר מוצרים מאיביי, אליאקספרס, אליבאבא ואמזון
    • ניתן לבנות אתר אשר מוכר קורסים אינטרנטיים אודות הנושא שבחרת.
    • ניתן לבנות אתר אשר מכניס כסף מפרסומות שמוצגות באתר.
    • דוגמה לאתר שעוסק בקידום אתרים ובניית אתרים, וכדאי לכם ללמוד ממנו הינו – https://organicgoogle.co.il.
  • פרסום בפייסבוק וגוגל – שיווק הינו אחת היכולות החשובות ביותר במאה ה – 21. כל עסק צריך שיווק. בין אם זה מורדכי השכן שלנו, שיש לו מכולת מקומית ובין אם זאת רינת, המנכלית של חברת סטראטפ מצליחה. אם תלמדו שיווק – תוכלו לייצר לכם הכנסה נוספת וזה וודאי. תחום השיווק הינו תחום רחב למדי, ועל כן מיקדנו אתכם בשתי נישות ספציפיות פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל. על מנת לייצר הכנסה נוספת מפלטפורמות אלו, אנחנו ממליצים להשקיע בקורס פרונטלי או אינטרנטי ולאחר מכן להתנסות באופן מעשי בפרסום בו. לאחר שצברתם ניסיון, תוכלו בעזרת שעות ספורות בודדות במהלך השבוע להעניק שירותי שיווק ללקוחות ואף לקדם מוצרים בעצמכם.
  • השקעות – השקעות הינו תחום מוכר וישן למדי אך אין זה אומר שהוא כבר לא עובד. להיפך, היום יש לכם יותר אופציות להשקעה מבעבר. ניתן כיום להשקיע בעשרות סוגים של נכסים: נדל"ן, בורסה, גיוס המונים, נכסים דיגטליים כדוגמת אתרי אינטרנט ודומיינים ועוד. ההמלצה שלנו היא לבחור תחום אחד וללמוד אותו כמו שצריך. לאחר מכן תוכלו בעזרת השקעה חודשית להתחיל ולייצר הכנסה נוספת.
  • שיעורים פרטיים – יש תחום שאתם טובים בו? תנ"ך, ספרות, מתמטיקה, אנגלית, מחשבים ועוד? זוהי הזדמנות מושלמת לייצר הכנסה נוספת. להיות מורה פרטי הינה דרך נפלאה לייצר הכנסה נוספת.
  • תן ביס ווולט – לתושבי תל אביב והסביבה ישנה אופציה מעולה נוספת להכנסה נוספת והיא הצטרפות לאחת מחברות המשלוחים – תן ביס ו – WOLT. המשכורת מתחילה ב 40 ש"ח ובעזרת הטיפים יכולה להגיע גם ל – 100 ש"ח לשעה.

כסף

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום