בלוקים מעץ לאירועים – מה זה והאם האטרקציה נחשקת

תוכן עניינים

מחפשים אחר אטרקציות לאירועים ולחתונות? ב-2020 אנחנו ממליצים על אטרקציה לאירוע שתשאיר את האורחים שלכם המומים, כמו למשל בלוקים מעץ לאירוע. מכירים את הטרנד שכבר כבש את כל אולמות האירועים וגני האירועים? בואו נדבר על זה:

אם כבר התעייפתם לראות מגנטים לאירועים (שלדעתנו זו אחלה אופציה עבור אטרקציה לאירוע, אבל תלוי בכם), אנחנו ממליצים לכם על הטרנד שנמצא כאן מאז שנת 2019. אנחנו מדברים על בלוקים מעץ לאירועים, שהם למעשה מזכרת בלתי נשכחת ומאוד איכותית מהאירוע שלכם. מילה שלנו, אך אחד לא יזרוק אותם לפח או ישאיר אותם באולם האירוע. רוב האנשים יאספו את הבלוקים הביתה.

 

אטרקציות לאירועים ומזכרות בלתי נשכחות

ישנן לא מעט אטרקציות מעניינות לחתונה המיוחלת, בין אם אתם אוהבים אקשן או פחות. מעדיפים מזכרת בלתי נשכחת מהאירוע על פני אטרקציית אקשן? מבינים אתכם! בואו נדבר על אחת כזו. רגע לפני שאנחנו מסבירים על האיכויות וחומרי הגלם מהם מכינים בלוקים לחתונות מעץ, בואו נסביר רגע מה הם הבלוקים האלו.

זוכרים את המגנטים שאנשים כל כך אהבו בעבר ועדיין אוהבים? אז הוחלט לשדרג אותם! כיצד? הופכים את המגנטים לבלוקים מעץ, עליהם למעשה מדפיסים את התמונות של האורחים. כיף גדול, שמספק לאנשים גם הרבה ערך מוסף. בסופו של דבר, אנחנו חיים בעידן בו אנשים אוהבים לתעד כל דבר, להיות מתועדים ולחלוק את השמחה שלהם עם העולם. וזו הדרך לעשות זאת, באמצעות מזכרות בלתי נשכחות כאלו. עכשיו, לגבי האיכויות של בלוקים אלו, בלוק מעץ לאירוע מגיע באיכויות שונות, ואנחנו ממליצים על בחירת איכות גבוהה המתקבלת על ידי עץ מלא.

 

איך נראים בלוקים לאירועים?

כשמם כן הם, בלוקים מעץ. בלוקים לאירועים מעץ מגיעים בגדלים של 15 ס"מ על 10 ס"מ, בעוד שכל סנטימטר וסנטימטר בדרך כלל עשויים מעץ מלא ואיכותי ביותר. חשוב לציין, עצים מלאים בדרך כלל מחזיקים יותר זמן, פחות נרקבים ופחות מתבלים עם הזמן.

איכות ההדפסה על הבלוקים היא מיטבית, ככה שלא צריך לדאוג לגבי דהייה של התמונה במשך הזמן. יחד עם זאת, חשוב לציין כי כל הדפסה עשויה לדהות, במיוחד אם משאירים אותה תחת השמש הקופחת. במילים אחרות, בלוקים אלו מתאימים לשימוש ביתי, אך פחות לשימוש מחוץ לבית (לא מניחים אותם במרפסת או בגג הבית).

 

עלויות בלוק עץ לאירועים

עלות בלוקים לאירועים מעץ משתנה בהתאם לסוג העץ בו אתם משתמשים, אך גם בהתאם לסוג ההדפסה. בעוד שהדפסת שחור לבן תעלה X ₪, הדפסה צבעונית כמובן תעלה יותר.

בכל מקרה, בין אם אתם בוחרים הדפסה שחור לבן או צבעונית, אתם זוכים למזכרת שיהיה קשה לשכוח. אז שיהיה בהמון מזל טוב!

חתיכת עץ

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום