הדפסה תלת מימדית של צעצועים, מדפסת תלת מימד לילדים

תוכן עניינים

ייצור של צעצועים לילדים מתאפשר כיום באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בדמות מדפסת תלת מימד. כיצד התהליך מתבצע? להלן המדריך המלא.

 

הדפסת תלת מימד של צעצועים – טכניקת ייצור מתקדמת וחסכונית

יזמים בענף הצעצועים אשר מעוניינים לייצר את הצעצוע אשר יכבוש את ילדי ישראל כמו גם העולם יכולים לפנות כיום לנתיב משתלם וחסכוני של ייצור מודל לצעצוע, וזאת באמצעות הדפסת תלת מימד. באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ניתן לתכנן מודל אשר מבוסס על טכנולוגיית תלת מימד אשר מדמה את מבנה הצעצוע והדגם עצמו, ולאחר מכן לבצע הדפסה של המודל באמצעות מדפסות תלת מימד חדשניות אשר מוזילות את עלות הייצור במאות אחוזים. כיום מדובר בשיטה הטובה ביותר לצורך ייצור של צעצועים כמו גם מודלים נוספים, הן בשל הטכנולוגיה והן בשל העובדה כי מדובר בתהליך ייצור מבוקר אשר נעשה בתנאי פיקוח מחמירים אשר נועדו להוביל לכך כי המודל יעמוד בסופו של דבר בתו התקן וכן יאפשר ליזם להתחיל לשווק,  כל זאת בעלויות ייצור נמוכות אשר מאפשרות לקבל מוצר מוגמר בעלויות כספיות נוחות לכל כיס. חברה אשר מתמחה בתחום ומאפשרת ליזמים לקבל טכנולוגיה מתקדמת ואיכותית הינה חברת גלעד אר אם.

מדפסת מקצועית

 

הדפסת תלת מימד של צעצועים באמצעות GiladRM

GiladRM הינה חברה אשר מתמחה במתן שירותים ומוצרים בתחומי ההנדסה והתעשייה, בליווי אישי אשר מתבסס על מעטפת מקצועית מהשורה הראשונה. צוות העובדים של החברה מורכב ממהנדסים ומעצבים אשר מעניקים שירות אשר מבוסס על בחירת חומר הגלם וכן הדמיות תלת מימד אשר מאפשרות ליזם לתכנן את הצעצוע, ולאחר מכן לייצר אותו באמצעות חדר מדפסות מהגדולים בארץ אשר מכיל כשש מדפסות תלת מימד. לכל אורך התהליך מקפידה החברה על שימוש בתהליכי בקרה אשר מבוססים על דרישות היזם, ומשום כך מדובר בשירות מהימן אשר יבטיח כי ההשקעה הכספית הנדרשת תתבצע כהלכה ועם תוצאה מצוינת, כפי שיעידו מאות היזמים הפרטיים וכן המגזר העסקי אשר קיבלו שירות מיומן הנעשה בשקיפות מלאה ועם שימת דגש על תמורה מספקת וראויה בדמות צעצוע אשר נעשה בהתאמה אישית הן מבחינת הגודל והן מבחינת חומר הגלם הנדרש.

 

מעוניינים להתחיל בתהליך של ייצור צעצועים באמצעות מדפסות תלת מימד? הצוות כאן לרשותכם

אם ברצונכם לייצר צעצועים לילדים ואתם מתלבטים לגבי התהליך, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של חברת GiladRM, להשאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי. במידה ויש ברשותכם כבר סקיצה ראשונית תוכלו להעלות את הסקיצה לאתר ולאחר זמן קצר לקבל הצעת מחיר ישירות למייל, וזאת בכדי שתוכלו להיערך מראש מבחינת ההשקעה. זכרו, מדובר בטכנולוגיה חדשנית ולכן יש לבחור את הטובים ביותר, ולכן בחירה בחברת GiladRM הינה בחירה משתלמת, חסכונית ויעילה.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום