ריף נדל"ן רינה צלליכין מסבירה –  מה הסכום המינימאלי להשקעה?

תוכן עניינים

מתלבטים לגבי רכישה של נכס נדל"ן? ובכן, רינה צלליכין מריף נדל"ן מעניקה לכם את כל הפרטים החשובים בנוגע לסכום ההשקעה המינימאלי אותו תדרשו להשקיע ברכישה. כל הפרטים – במאמר.

רכישת נכס נדל"ן – חלום של רבים אשר עשוי להתגשם

רכישה של נכס נדל"ן,בין אם מדובר בנכס למגורים או מסחר מהווה את ההשקעה הטובה ביותר אותה ניתן לבצע כיום, וזאת בשל העובדה כי מדובר בשוק יציב אשר התשואה בו עשויה להגיע לעשרות אחוזים. יחד עם זאת, רבים מתלבטים בשאלה האם לבצע רכישה של נכס לאור הסכום המינימאלי הנדרש, כאשר רבים סבורים כי מדובר בסכום אשר הם אינם יכולים לעמוד בו, מה שגורר יציאה משוק הנדל"ן עוד לפני שהתחלנו. ע"פ רינת צלליכין, מומחית לשוק הנדל"ן ובכירה במשרד ריף נדל"ן אשר נחשב לאחד ממשרדי הנדל"ן הגדולים בארץ, סכום הסכום המינימאלי להשקעה ברכישה של נכס משתנה בהתאם למיקום, גודל הנכס וגובה המשכנתא אותה תאלצו לקחת בשביל להתחיל בביצוע השקעה. אולם, חשוב לציין כי פרויקטים חדשים מחירים נמכרים באמצעות חברות מובילות כדוגמת ריף נדל"ן במחירים נוחים ומשתלמים, כך שמדובר בהזדמנות יוצאת בעבורכם להצטרף לשוק משקיעי הנדל"ן. על כן, אם אתם תוהים לעצמכם מה הסכום המינימאלי להשקעה, להלן הפרטים.

בית למכירה

ריף נדל"ן רינה צלליכין מסבירה –  מה הסכום המינימלי להשקעה בנכס נדל"ן?

כאמור, רכישה של נכס נדל"ן בארץ ובעולם מהווה הזדמנות יוצאת דופן לקבל הכנסה פסיבית אשר עשויה להגיע עם לעשרות אלפי שקלים. אולם, חשוב לזכור כי במידה ואתם מעוניינים להיכנס לשוק עליכם לשלם סכום השקעה מינימלי, בהתאם לשווי הנכס, כאשר יש לקחת בחשבון כי לרוב הסכום הראשוני שלכם ייאלץ אתכם לקחת משכנתא נוספת, כאשר בלקיחה של משכנתא יש גם ריביות אשר מגדילות את סכום ההשקעה, ולכן במידה ואתם מתלבטים לגבי הסכום אותו תצטרכו להשקיע, עליכם להתייעץ עם מומחים לתחום אשר יבחנו את סכום ההשקעה הדרוש תוך בחינה של ריביות משכנתא מומלצות כך שלמעשה סכום ההשקעה שלכם לא יקרע לכם את הכיס, וכי תוכלו להיות בטוחים כי מדובר בהשקעה משתלמת לא רק בטווח הקצר אלא גם הארוך, לאור הריביות והמיסוי אותו תאלצו לשלם בנוסף להשקעה הראשונית.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות רכישת נכס נדל"ן בארץ ובחו"ל? כעת יש לכם את הדרך

חברת ריף נדל"ן הינה חברה משפחתית ומובילה בתחומה אשר נחשבת כיום לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, כל זאת בשל העובדה כי החברה מספקת מעטפת מקצועית בעבור משקיעים אשר מעוניינים לבצע רכישה של נכס נדל"ן מניב בארץ ובעולם, כל זאת בליווי אישי של צוות מומחים. לקבלת פרטים נוספים אודות סכום מינימאלי להשקעה, צרו קשר באמצעות האתר או במספר 8477*.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום