כיצד לרכוש עוקבים באינסטגרם ולהגדיל את החשיפה שלך?

תוכן עניינים

מאז הפריצה גדולה של אינסטגרם לחיינו בשנת 2012 הוא תופס חלק מהותי משגרת היום יום שלנו.

כיום, כמעט לכל אדם יש חשבון אינסטגרם, ובאמצעותו הוא יכול לראות ולהיראות.

מספר העוקבים מעיד על החשיפה שיש לכל עמוד. מכיוון שכך, כולנו מעוניינים בכמה שיותר עוקבים. איך עושים זאת גם ללא כישרון יוצא דופן?

 

קניית עוקבים – מה זה?

אינסטגרם הלכה וצברה תאוצה. לפני מספר שנים היא נרכשה על ידי חברת פייסבוק, כיום מטא, והיא אחת הפלטפורמות הגדולות בעולם לשיתוף תמונות. הפופולריות של האפליקציה הפכה אותה למסחרית למדיי, וחברות רבות מחפשות לשווק את עצמן דרכה.

קניית עוקבים היא טכניקה, באמצעותה העמוד שלכם יראה פופולארי יותר. הלקוח פונה לסוכנות, וקונה ממנה עוקבים. העוקבים הם חשבונות אמתיים מאחוריהם עומדים בני אדם, העוקבים אחרי העמוד שלכם וכך הופכים אותו ליותר פופולארי. בשביל שהעוקבים

ייראו כפעילים, כדאי לקנות במקביל לייקים על מנת לשוות את המראה הטבעי ביותר לעמוד.

העלות של קניית העוקבים נעה בין שש אגורות לארבע אגורות לעוקב. המחיר יורד ככל שקונים מספר גדול יותר של עוקבים.

 

למה צריך את זה?

לרשות בעלי העסקים עומדות שתי דרכים עיקריות לפרסום. אתרים רבים מתחרים על תשומת לב של הצרכנים היום, הדרך הראשונה להגיע אליהם היא באמצעות עמוד האינסטגרם שלהם. ככל העמוד יהיה פעיל יותר ומספר גבוה של עוקבים ייתכן שהצרכן יחליט

לעקוב אחר העמוד שלכם.

מה ההסבר לתופעה? תחשבו עליכם, האם הייתם עוקבים אחרי עמוד בעל עשרה עוקבים? התשובה לכך היא חד משמעית לא. הלקוחות רוצים להתחבר למותגים פופולאריים .קניית העוקבים נותנת לכם בסיס התחלתי הגורם לעמוד שלכם להיות פופולארי יותר. כך

אתם יכולים למשוך עוקבים לא ממומנים. האתר שלכם ימשיך ויגדל על ידי העוקבים.

הדרך השנייה היא פרסום בעמודים פופולריים, כאשר בית העסק משלם לבעל העמוד בתמורה לפרסום. למשל, חברות הלבשה משלמות לאושיות רשת, כדי שאלו יגיעו לחנויות שלהן, ימדדו את הבגדים שהמותג מציע וימליצו עליהם לקהל העוקבים.

בדרך זו, נוצר מצב של אינטרס הדדי בו בעלי העסקים שמחים לשלם לאושיות כדי להגביר חשיפה, ובמקביל אושיות הרשת נהנות מתשלום עבור פרסום בעמוד שלהן.  חשוב לבחור אושיות רשת המתאימות לקהל היעד של המותג. כך, יוכלו העוקבים של האושיה

להתחבר למוצר המוצג. באמצעות זאת, ההשפעה של האושיה על העוקבים תהיה מקסימלית והמכירות יתרבו.

 

מה חשוב לעשות לאחר קניית העוקבים?

לאחר קניית העוקבים ובזכותם הצטרפות של עוקבים שאינם ממונים יש לשמר את הפופולאריות של העמוד ולהמשיך למשוך עוקבים נוספים. התאימו את העמוד לרוח צעירה ומהנה, הרבו לעלות פוסטים וסטורים תוך שיתוף העוקבים ביום יום שלכם. כך ירגישו

העוקבים מחוברים אליכם ולמותג.

 

לסיכום

קניית עוקבים באינסטגרם מעניקה מקפצה לעמוד שלכם. היא מושכת לעמוד עוקבים אמתיים ובכך מגבירה את המכירות של המותג. זכרו, עמוד האינסטגרם הוא הפנים של המותג שלכם ולכן יש להשקיע בו- בהצלחה! כנסו לאתר digitalboost.co.il.

 

 

רשת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום