איך לבלות בתל אביב?

תוכן עניינים

אירוויזיון 2019 נגמר, אבל נראה שהוא פה כדי להישאר. אלפי תיירים שהגיעו לישראל, פשטו על מרכז הארץ ושאלו כמעט כל אחד אותן שאלות: איפה יש מסעדה מומלצת בתל אביב? לאן ללכת לטייל? את מי לבקר ומה לעשות? עיריית תל אביב סיפקה להם חוויות בדמות שווקי אוכל, כפר אירוויזיון חי ובועט והתחככות בקרב הישראלים ברחובות החמים של העיר, אבל אין ספק שהיה כדאי להכין מדריך קטן לתייר שמסביר בדיוק מה חייבים לראות בתל אביב, מה אסור לפספס ואלו אטרקציות ישאירו להם זיכרונות וחוויות לכל החיים. חושבים גם על בילוי? זה הזמן להכיר את הרעיונות שיציגו לכם את תל אביב באור חדש ומיוחד.

מסעדת גורמה

בילויים בתל-אביב – עיר ללא הפסקה

מסעדות ואוכל

אין ספק שמקומות כמו הבית התאילנדי, ברוט ואואזיס הפכו להיות שם דבר בקרב הבליינים של העיר וככל הנראה אם תשאלו מישהו על עסקיות שוות בתל אביב כנראה תקבלו מגוון של תשובות מכל מיני כיוונים. שפים מפורמים כמו יונתן רושפלד, אייל שני ויובל בן נריה הבינו כי אי אפשר להתעסק עם אוכל במרכז הארץ ולא לפתוח מסעדה בתל אביב. הרי בכל זאת מדובר על העיר הגדולה ביותר בישראל, עם מגוון של אוכלוסייה שיכול להתעניין כמעט בכל סוג מזון, רק אם יתנו לו את האפשרות לכך.

חוף הים

במקומות רבים בעולם אין חוף ים זמין גם במרחק של מאות קילומטרים ולכן פעמים רבות הם מגיעים לישראל, חולפים מעל הים ומתפעלים מכל רגע. מאחר ובארצות המוצא של רבים מהתיירים אין ים, מה טוב יותר מלפקוד איזה חוף ביחד עם תל אביבים אמיתיים ולהתחיל ללמוד קצת על ההווי הישראלי. זה הזמן להכיר לתיירים את המטקות, כסאות השמש וכמובן את הצעקות של מוכר הארטיקים שטוען בכל רגע נתון שהוא הולך.

מוזיאונים

אז אמנם אין מוזיאון תחת כל עץ רענן ובכל פינה, אבל אין ספק שישנה נוכחות מכובדת של מוזיאונים בגרסת העיר. אחד הטובים ביותר והאחרון שנפתח הוא מוזיאון הטבע הישראלי. במקום ניתן לקבל הסברים על חיות שכבר נכחדו מישראל לאורך השנים, לספר קצת על חיי הבר כרגע במדינה ולראות האם ישנו משהו שניתן לעשות כדי לאפשר לטבע להמשיך ולהתפתח כרגיל.

מושבת הטמפלרים ומתחם שרונה

המתחם המפורסם של "שרונה" שלידו נבנה שוק איכרים הוא אתר יפה בפני עצמו, אבל אין ספק שההיסטוריה שמגיעה איתו מורכבת גם היא. הטמפלרים שהיו בישראל באותה התקופה נחשבו לתומכי היטלר והיה צורך להוציא אותם החוצה. בנוסף, הבתים היו שייכים להם וכעת עמדו ריקים. כך נוצר מצב שבלב תל אביב ישנם בתים שעומדים ללא שימוש. עם הבנת הפוטנציאל החלו חנויות לשכור את החללים הללו ולפתוח בהם חנויות, כך נוצר מצב בו הבתים אכן נשארים משוחזרים היסטורית, אך אינם בסכנת התפוררות פה בהמשך.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום