ניקוי חלונות בגובה מהו התהליך והאם יש לזה ביטוח

תוכן עניינים

ניקוי חלונות בגובה הוא אחד העיסוקים שהדרישה שלהם נמצאת בעליה מתמדת. זאת, לנוכח העובדה שעם השנים נבנה מספר הולך וגדל של מבנים רבי קומות מצד אחד, ואשר החלונות ומשטחי הזכוכית בהם הם גדולים יחסית מצד שני. מהו בדיוק ניקוי בגובה וכיצד הוא מתבצע? האם יש ביטוח לעובדי הניקיון ומהן אמות המידה לקביעת העריפים שלו?

ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה – כיצד הוא מתבצע

ניקוי חלונות בגובה הוא התהליך הנדרש לניקוי החלק החיצוני של מבנה, כולל חלונות הבתים או המשרדים הפונים החוצה אל הרחוב ובכלל. אופי הניקוי משתנה, ככל שהבניין גבוה יותר. בקומות התחתונות הניקוי הוא פשוט יותר וניתן לביצוע על ידי כל אחד מהעובדים. בבתי מלון ובמקומות אחרים, העובדים במקום אחראים על הניקיון בכל האזורים שהם יכולים להגיע אליהם באופן בלתי אמצעי ובלא צורך בציוד ייחודי.

בקומות הביניים, הניקיון מתבצע באמצעות משטחי הרמה, שמביאים את העובד אל החלון שבו נדרש הניקוי. הפעלת משטח ההרמה מצד אחד ועבודת הניקוי מצד שני, דורשים מקצוענות ברמה גבוהה. סאת, במטרה להפחית ככל האפשר ולמנוע נזקים כתוצאה מנפילת או מרעין בישין אחרים. האפשרות לניקוי באופן הזה כרוכה במידת הנגישות של המכשירים הייעודיים למבנה שאת החלונות והמשטחים החיצוניים שלו אמורים אנשי המקצוע לנקות.

 

ניקוי חלונות בקומות הגבוהות וביטוח לעובדי הניקיון

לעומת הניקוי בקומות התחתונות ובקומו הביניים, עבודת הניקיון בקומות גבוהות מתבצעת בשיטה ייחודית. עובדי הניקיון גולשים באמצעות חבלים, ומגיעים בדיוק אל המקום שאותו הם אמורים לנקות. שיטת הניקיון הזאת היא ייחודית, אבל התוצאות שלה הן הטובות ביותר שאפשר להשיג. ניקוי בשיטה הזאת משאיר אחריו חלונות נקיים למופת, וניתן לסיים אותו בזמן קצר יחסית. עם זאת, הניקיון בשיטה הזאת כרוך במידה רבה של סיכון, שהיא הרבה יותר גדולה מהסיכון הכרוך בעיסוקים מקבילים אחרים. עם זאת, הסיכון בשיטת העבודה הזאת נמוך מהסיכון שלוקחת על עצמה עקרת בית שמנסה לנקות את החלון החיצוני בקומה גבוהה, תוך נטילת סיכונים בלתי סבירים לנפילה מגובה.

באשר לביטוח – כל אחד מהעובדים של חברת אחזקת מבנים בחיפה ובכל מקום אחר בישראל המבצעים ניקוי באמצעות גלישה בחבלים, (סנפלינג), חייב להיות מבוטח בביטוח הכולל את כל הסיכונים הכרוכים בעבודה. בנוסף לביטוח האישי של כל עובד, נהנים בעלי הנכס שבו מתבצע הניקיון מביטוח צד ג' על כל הנזקים האפשריים העלולים להיגרם, חלילה במקרה של בעיה.  עם זאת, החברה המעסיקה את עובדי הניקיון מחויבת להעניק להם הדרכה מפורטת ומעמיקה בכל הקשור לבטיחות ולשימוש הנכון בציוד. ציוד הגלישה עצמו מכין לא מעט אביזרי בטיחות, שנועדו לפצות את הגולש ולסייע לו להיחלץ ממצבים בעייתיים גם אם חלילה אירעה תקלה. אם  אתם מעוניינים לבלע ניקיון חלונות במבנה שלכם, אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת והמקצוענים של חברת צ'יק צ'ק שירותי ניהול ואחזקת מבנים בע"מ יחזרו אליכם בהקדם. אנו נלמד את הצרכים שלכם ונעביר לכם הצעת מחיר שתתאם לצרכים ולדרישות שלכם.

חומרים מומלצים לניקוי ספה – לכתבה לחצו פה.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום