תאורה לגשרים – סוגי תאורה לגשרים: דקורטיבית \ פונקציונאלית

תוכן עניינים

בעולם כמו גם בישראל הבינו כבר מזמן את החשיבות של התאמת תאורה דקורטיבית כמו גם פונקציונאלית. מדוע מדובר בדגש משמעותי? להלן הפרטים.

תאורה לגשרים – בעל דרגת חשיבות עליונה

בישראל ישנם מאות גשרים אשר רובם אינם מוארים כהלכה, הן מטעמים דקורטיביים ולעיתים גם באופן פונקציונאלי, מה שמהווה סכנה של ממש בעבור ציבור הנהגים, ובעיקר בעבור נהגי משאיות. רק בשנה האחרונה התרחשו עשרות תאונות בהם היו מעורבים נהגי משאיות אשר התנגשו בגשרים, כאשר הסיבה המרכזית לתאונה היא חוסר בתאורה מתאימה. משום כך, משרד התחבורה וכן ארגונים רבים דוחפים כיום פרויקטים בעבור תאורה לגשרים, כאשר מעבר לאלמנט הבטיחותי ישנו גם אלמנט אסתטי. באמצעות תאורה אדריכלית אשר מותאמת באופן מדויק לגשר ניתן לקבל נקודת מבט ויזואלית ובולטת מאוד אשר תקל על הנהיגה של הנהגים כמו גם תעניק להם אפשרות להתרשמות מהגשר המרשים במלוא הדרו, גם אם מדובר בגשר מיושן או לחילופין שדרוג של גשר קיים כמו גשר המיתרים בירושלים אשר זוכה לאין ספור מחמאות מהולכי רגל כמו גם נהגים ותיירים אשר נהנים מהמראה הזוהר והיפהפייה שלו בשעות הערב, כך שמדובר בדוגמא מצוינת לגשר אשר התאורה בו היא גם דקורטיבית אך בו בעת גם פונקציונאלית ובטיחותית.

גשר חשוך

כיצד בוחרים איזו תאורה מתאימה לגשר?

כאמור,לאור העובדה כי כיום גשרים רבים בישראל אינם מוארים כהלכה, המודעות הציבורית לנושא עלתה וכתוצאה מכך הנושא הועבר לידי חברות אשר מתמחות בתחום של תאורה לגשרים. למעשה, מדובר בפן אדריכלי לכל דבר ועניין אשר לוקח בחשבון את גודלו של הגשר ואת המטרות אותן נרצה לשרת, כפי שמסבירים בחברת maftex אשר מתמחה בתחום תאורה לגשרים. ע"פ נציגי החברה, מדובר בתאורה ייחודית וזאת לאור העובדה כי התאורה אשר מותקנת צריכה להיות בטיחותית כמו גם כזו אשר עמידה,וזאת לאור העובדה כי מדובר בגשר אשר חשוף לפגעי מזג האוויר ועל כן שימת דגש על איכות התאורה הוא קריטי. בנוסף מסבירים בחברה כי יש צורך באיזון המראה הכללי של הגשר, כך שהבחירה בתאורה אדריכלית מתחלקת למספר קטגוריות אשר מבניהן ניתן לבחור: תאורת סימון, תאורת זרקורים רחבה, תאורת ספוט וכו', כל תאורה כאמור מרכיבה את הפאזל השלם שהוא התוצר הסופי של הגשר עצמו אשר מואר כהלכה.

תאורה אדריכלית לגשרים – שורה של יתרונות בולטים

לסיכום, אין כל ספק כי תאורה יכולה להזניק את המראה של הגשר הן מבחינה פונקציה של בטיחות והן מבחינת פונקציה של אסתטיות אשר מושכת את העין וכתוצאה מכך מהווה אטרקציה בפני עצמה. אם ברצונכם לקרוא מידע נוסף אודות תאורה אדריכלית וכן להתרשם מגשרים אשר קיבלו את התאורה המושלמת מחברת maftex היכנסו כבר עכשיו לאתר הרשמי בכתובת https://www.maftex.co.il.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום