איזה מידע חשוב להעביר למדביר לגבי המזיקים?

תוכן עניינים

סובלים ממזיקים בבית, בגינה או בחצר? לא מקנאים בכם… תחושת התסכול, חוסר האונים והמצוקה המלווה מפגש עם מזיקים משותפת כמעט לכל בני המין האנושי. במאמר הבא אנו רוצים להעביר לכם מספר עקרונות שכדאי ליישם בשיחת הזמנת שירות הדברה על מנת לקצר את משך התהליך ולייעל אותו. כל הדגשים שכדאי לשתף בהם את המדביר, כאן בפוסט.

 

באיזה מידע חשוב ליידע את המדביר?

המזיקים הגדישו את הסאה? הגיע הזמן לפעול להרחקתם ויפה שעה אחת קודם. כעת לאחר בירור וקבלת המלצות אתם יוצרים קשר עם חברת הדברה, רגע רגע, הרשו לנו לעצור אתכם לכמה דקות ולאפשר לכם לבצע את השיחה הזו טוב ויעיל יותר על מנת שתקבלו שירות אפקטיבי ממוקד. אז במה חשוב ליידע את המדביר?

מדביר על המזיקים

סוג המזיק

נכון שלא עברתם קורס מקיף לזיהוי מזיקים, חרקים ושאר ירקות אולם גם בלי ידע מקצועי מעמיק תוכלו לתאר למדביר בשפה שלכם מהו סוג המזיק שתקף אתכם: תוכלו לספר לו האם הוא נראה כמו נגעים על פרי (זבובי פירות), נקודות שחורות על הגבעול (כנימות) או מעטה קמחי על העלה (פטריית קמחון).

המדביר ידע לזהות את סוג המזיק לפי התיאור שלכם ויוכל להתכונן היטב למפגש החזיתי עם המזיקים ולהדברתם וכן להדרכתכם לקראת ההדברה. בכל מקרה בו אתם מתקשים לתאר את סוג הנגע תוכלו פשוט לשלוח תמונה, מה שיאפשר למדביר לזהות את המזיק במדויק.לפרטים נוספים על הדברה.

 

מיקום המזיק

למדביר שלכם חשוב לדעת איפה פגשתם את המזיק: במטבח? באמבטיה? בעליית הגג? במרתף? לפי מיקום המזיק ידע המדביר למקד את צורת ההדברה בהתייחס לתנאי השטח. כך לדוגמה תיקנים מסוימים מגיעים מבורות ביוב לעומת תיקנים האוהבים להימצא במכשירי חשמל שונים. צורת ההדברה בתיקנים מהסוג השני תצטרך להיות עדינה יותר בג'ל או באבקה על מנת למנוע הרס ונזק של המכשור החשמלי.

במידה ולא הצלחתם לנטר את המזיקים, תוכלו לבקש מהמדביר לבוא ולאתר את מיקום המזיק באמצעות מדבקות פיתיון ואמצעי איתור נוספים. שלב זה חשוב מאוד על מנת למנוע אזורים שכוחים שבהם נותרו מזיקים מה שעלול להוביל המהירות להתרבות של המזיקים ולחזרתם.

מדביר על המזיקים

עדכנו בשינויים

שיפצתם את הדירה? בניתם הוספת בנייה? חפרתם באדמה לצרכי הרחבה? ערכתם שינויים בתשתיות המים או הביוב? חשוב לעדכן את צוות ההדברה בפרטי שינויים שאירעו בתקופה האחרונה באזור הבית. שינויים אלו עשויים להוות טריגר לבעיית המזיקים. יידוע המדביר בשינויים כאלו ואחרים יוכלו למקד את פעולת הניטור, האיתור וההדברה במדויק לפי סוג המזיק והיקף המזיקים באזור.

 

אל תשכחו לעדכן: ילדים או חיות מחמד בבית

חשוב לעדכן את המדביר במידה ובבית מסתובבים ילדים או חיות מחמד על מנת שיתן הוראות מפורטות למניעת נזקים כתוצאה מההדברה.

מדביר על המזיקים

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום