איך לבחור פינת אוכל שתתאים לחלל של הבית?

תוכן עניינים

לכל חלק בבית יש מקום בעיצוב האווירה הכוללת, ולכל חלק יש את האופי שלו, אליו יש צורך להתאים את הרהיטים והחפצים שיהיו בו. פינת האוכל היא מצד אחד מקום חם ואוהב בו כל המשפחה מתכנסת לאכול יחד ולהיפגש, ומנגד זהו מקום בעל אווירה יוקרתית ועיצובית. פינות אוכל שבזמן שלא נמצאים בהן הן מלאות חן וסדר, יותר נעים להגיע אליהן גם בשביל לאכול, לכן כדאי לכם מאוד לחשוב על עיצוב החלל הזה.

 

צורתה של פינת האוכל

יש לחשוב איזה צורה של פינת אוכל אתם רוצים. הרהיט העיקרי שקובע את הצורה הוא השולחן – עגול, מרובע, מלבני, ארוך או קצר וכיוצא בזה. אם הבית שלכם הוא די סימטרי אולי כדאי שתכניסו פינת ישיבה בצורת עיגול שתיתן קונטרה לסימטריה. כמו כן, כדאי לחשוב על סוג הכיסאות – איזה גודל, כיסאות בר או רגילות ועוד. הצורה של פינת האוכל שתרכשו היא הפרמטר העיקרי שישפיע על המראה והאווירה בחלל זה.

 

חלל הבית – קטן או גדול?

יש לשים לב גם אל החלל של פינת האוכל ושל הבית כולו. למשל – אם אתם לא משתמשים בפינת אוכל הרבה כי אתם אוכלים במטבח, אולי אין סיבה להעניק חלל גדול לפינת האוכל – אלא אם יש לכם בית מאוד גדול וזה לא משפיע עליכם. ובמידה ופינת האוכל שלכם קטנה כדאי לא לצופף אותה בהרבה פרטים – בחרו בשולחן קטן שמסוגל לגדול במידת הצורך וכך החלל לא יראה עמוס וחנוק. התאמה לגודל החלל היא חשובה ביותר.

 

צבעה של פינת האוכל

לאחר שתבחרו צורה של פינת האוכל ובכמות החלל שתשקיעו בה, יש לבחור בצבעים ובטקסטורה של הרהיטים, ושאר החפצים שתכניסו אליה. תוכלו לבחור ברהיטי עץ, ברזל, זכוכית ועוד – וגם חשוב לשים לב לבד של הכיסא במידה והוא מרופד. אנו מציעים לכם לבחור בצבעים ובטקסטורה שמתכתבת עם הבית כולו – זה יכול להיות מנוגד בכוונה, או דווקא זהה או שונה במעט – מה שתרצו, העיקר שיהיה קשר והיגיון בחיבור בין השניים.

 

מחיר – איך להתאים את פינת האוכל גם לתקציב שלכם?

פרט נוסף שיש להתחשב בו הוא היכולת הכלכלית שלכם כמובן. הבית שלכם הוא אל רק הרהיטים שנמצאים בו, לכן לא כדאי להכביד על עצמכם כלכלית כדי לרכוש פינת אוכל יוקרתית – התמקדו במה שבאמת חשוב. כדאי לחשוב מראש על תקציב שאתם רוצים להקדיש להוצאה זו, כדי שלא תתפזרו תוך כדי בחירה.

 

סיכום

פינת אוכל היא אזור שיש להשקיע בו כי היא המקום אלי ואתם מגיעים לארוחות משמעותיות וחגיגות משותפות. נסו להתאים את פינת האוכל לגודל החלל שלה, לעיצוב הכולל של הבית ולתקציב שלכם. מאחלים לכם בחירה בפינת אוכל טובה והרבה אהבה ושמחה בבית!

שולחן וכיסאות

 

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום