איך להזמין מפעיל ליום הולדת טיקטוק אונליין?

תוכן עניינים

גם אתם כבר שמעתם את המונח החדש: הפעלת טיקטוק? הפעלת טיקטוק היא בעצם מסיבה לכל דבר, שהקונספט שלה סובב מסביב לאפליקציה המצליחה: טיקטוק. במסיבה יהיו להיטי טיקטוק ועוד שירים בסגנון, ריקודי טיקטוק וכמובן את כל המאורע אפשר לצלם ולהעלות לטיקטוק! רק תוודאו שאתם בוחרים במקצוענים אמיתיים של טיקטוק כי הילדים שלנו לומדים מהר והם יזהו צ'יק צ'ק בן אדם שלא באמת חי ונושם את האפליקציה המהירה הזו.

 

באילו אירועים משתמשים בהפעלות טיקטוק?

כמובן שאתם מוזמנים להיות מקוריים ולנסות לשלב הפעלות טיקטוק גם באירועים שהם לא הכי ברורים מאליהם אם אתם חושבים שזה יהיה מהלך מוצלח. כיום, אנחנו שומעים על אנשים שמשלבים הפעלות טיקטוק ב: יום הולדת טיקטוק, מסיבות סיום, אירועים משפחתיים, מסיבות פיג'מות וכו'. אם אנחנו מדברים אליכם סינית, אל דאגה. אתם תבינו הכל אחרי הפסקה הבאה:

 

מה זה בכלל טיקטוק ואיך זה מתקשר לאירועים ומסיבות?

טיקטוק היא אפליקציה שמבוססת על סרטוני וידיאו קצרים. אפשר לערוך בה, להוסיף אפקטים, סאונד, לעקוב אחרי האנשים מכל העולם וללמוד על תחום או עסק שמעניין אתכם. אנחנו חושבים שטיקטוק הולכת להחליף את אינסטגרם ובגדול. לא פלא באינסטגרם הוסיפה את הפיצ'ר :רילס, וגם פייסבוק ישר אחריה. הן מנסות לעשות קרב הוגן אבל אין לנו שום ספק בכך שטיקטוק גונבת המון מתשומת לב הצעירים של היום. ואחרי הצעירים כמובן מגיעים גם אנחנו המבוגרים לכל הפלטפורמות האלו.

 

טיקטוק באמת מדרדרת את הילדים שלנו?

אנחנו שמחים לעשות סדר בנושא שלדעתנו הוא חשוב מאוד. כמובן שאינסטגרם כרגע נחשבת פלטפורמה עם יותר פאסון או קלאס. נמצאים בה אנשים מכל הגילאים והיא מתבססת על קונספט מאוד מסויים. טיקטוק היא יותר בידורית: סרטונים קצרים, עם מסר קולע, או מצחיקים, או ריקודים, או כל דבר אחר שנחשפתם אליו באפליקציה. אז נכון טיקטוק היא פחות עמוקה ויותר בידורית, אבל המבוגרים מגיעים גם אליה, בעלי עסקים הבינו את הפוטנציאל של חשיפה לכמות כזאת של צעירים וגם אנשי האירועים הבינו את האהבה הגדולה של הילדים לאפליקציה. במקום להילחם עם הילדים שיעזבו את הטיקטוק אנחנו נהנים ומשדרגים להם את החוויה. רוצים לדעת איך?

 

סוגי הפעלות שאפשר לעשות סביב אפליקציית הטיקטוק?

חברה שמגיעה להפעיל בסגנון טיקטוק יכולה לעשות מגוון של אירועים והפעלות כמו למשל:

מסיבת ריקודים עם כל ריקודי הטיקטוק הכי יפים ומגניבים

מסיבת אוזניות עם כל להיטי הטיקטוק הכי עכשוויים.

מסיבת קריוקי

צילום סירטונים, עריכה מגניבה מאחורי רקע מעניין והעלאה לטיקטוק!

 

לסיכום

טיקטוק כאן בשביל להישאר, וכמו שכבר אמרנו: במקום להילחם עם הילדים במסיבות יום הולדת לעזוב את הפלאפון, ואת הטיקטוק, ולהשתתף במסיבה, אנחנו פשוט מאפשרים להם לעשות פעילויות שסובבות סביבה ובכך יוצרים חברויות, שיתוף פעולה ועניין מצד הילדים.

תהנו

רשת חברתית

 

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום