איך להקים חברה בארה"ב?

תוכן עניינים

אם אתם מעוניינים להרחיב את העסק שלכם גם לחו"ל או מחפשים את ההצלחה שלכם מעבר לים, אין ספק שכיום, הקמת חברה בארה"ב היא פעולה הרבה יותר נגישה וקלה מאשר בעבר.

אך מעבר לרצון להתפתח כלכלית, חשוב שתדעו גם את הפרוצדורות הנלוות.

 

הקמת חברה בארה"ב

בעלי עסקים ישראלים וחברות סטארט-אפ ישראליות רבות מכוונים לשוק העסקים האמריקאי ומעוניינים לפתוח חברה בארה"ב.

הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, והעיקריות שבהן הן המוניטין הנלווה לעסק (הן כלפי שותפים פוטנציאליים והן כלפי הלקוחות) וחיסכון במס.

בתקופה האחרונה, בעקבות רפורמת המס שהועברה בתקופתו של הנשיא טראמפ, האפשרות לפתוח חברה בארה"ב קצת קלה יותר.

יחד עם זאת, חשוב לדעת כי תהליך פתיחת חברה ורישומה בארה"ב מבוצע על ידי המדינות בארה"ב ולא על ידי הממשל הפדראלי, אך עדיין מתקיימת החובה לדווח על ההכנסות הפיננסיות לרשויות המס הפדרליות בכל שנה במועדים הקבועים לכך.

לכן, כדי להימנע מקנסות ובכך ייצא שכרכם בהפסדכם, כדאי להיוועץ לפני התהליך במשרד רואי חשבון מקצועי, המכיר את חוקי המס בארה"ב, את הפרוצדורה הנלווית, מחירים, אגרות ועוד, דוגמת משרד רואי חשבון https://masamerica.co.il.

 

כיצד מקימים חברה בארה"ב?

כפי שהזכרנו, הקמת חברה בארה"ב כרוכה בכמה תהליכים ובפרוצדורות משפטיות רבות, אשר חשוב ומומלץ להיוועץ במשרד רואי חשבון מקצועיים שילוו אתכם לאורך הדרך.

אך כדי לסבר את האוזן, הנה כמה פרטים בסיסיים:

בכדי להקים חברה חדשה בארה"ב, אין צורך במסמכים רשמיים כלשהם. תצטרכו לספק פרטים בסיסיים כמו שם החברה, שם הבעלים, תיאור העיסוק ופרטי קשר.

בנוסף, עליכם למלא מסמכים ולשלם אגרות שונות. לאחר מכן, תצטרכו למצוא סוכן מקומי שיסדר לכם מספר ברשויות המס האמריקאיות וכך תוכלו לשלם מס שנתי.

כדאי לברר לפני באיזו מדינה מומלץ לפתוח את החברה המיועדת, שכן חוקי המס משתנים ממדינה למדינה.

אם אתם לא אזרחי ארה"ב, תוכלו לרשום את החברה  כ- C-Corporation או LLC המשלבים פשטות ברמת המס והגנה משפטית נרחבת יחסית לבעלי החברה.

נוסף על פתרונות רישום החברה המוזכרים לעיל ובהמשך לסעיף הקודם, כל חברה שאינה אמריקאית, תחויב במס נוסף – מס סניף פדרלי.

 

משרד רואה חשבון אמריקאי

כפי שניתן להבין מהנקודות שהעלינו על קצה המזלג, הרי שהיתרונות הקיימים בפתיחת חברה בארה"ב, יכולה להוות גם כאב ראש אם לא בוחנים מראש את הכדאיות ומתייעצים עם מומחי מיסוי אמריקאיים.

לכן, כשניגשים לבחור משרד רואה חשבון, כדאי לתכנן מראש כיצד להתאגד בארה"ב בכדי למקסם את חיסכון המס, הן בארה"ב והן בישראל. משרד רואה חשבון מקצועי ומנוסה ילווה אתכם מתהליך הרישום במדינה הנבחרת, דרך הפקת מספר EIN, המספר של החברה אצל רשויות המס ועד תפעול שוטף של ספרי החשבונות של החברה והגשת הדיווחים השנתיים במועד המתאים.

 

ישיבת חברה - אילוסטרציה

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום