איך לעשות כסף מעוקבים באינסטגרם

תוכן עניינים

אם היו מספרים להורים שלי לפני חמש שנים שאפשר להרוויח כסף (וטוב מאוד), פשוט מלהיות בטלפון ולגלוש ברשתות החברתיות, הם היו מסתכלים עלי בתדהמה וצוחקים לי בפנים. אך, העולם המודרני הוכיח לנו שדווקא עולם המדיות החברתיות הפך מכבר להיות אחת הפלטפורמות המצליחות ביותר לשיווק וכתוצאה מכך גם לדרך טובה מאוד להרוויח כסף. אז איך להרוויח כסף ע"י עוקבים באינסטגרם, והאם כל אחד יכול?

 

פרסום עצמי

הדרך הראשונה להרוויח כסף מהאינסטגרם הינה שיווק של עסק או מוצר עצמי. הכוונה בכך היא שיווק של העסק שלכם. בפועל הרווח שלכם מגיע מהחשיפה שהעסק שלכם מקבל. לכן, ככל שיש לכם יותר עוקבים באינסגרם, כך החשיפה תהיה גדולה יותר וכך הסיכוי שיתעניינו בעסק שלכם וירכשו ממנו מוצר או שירות עולה.

 

מכירת שותפים

האפשרות השנייה שתאפשר לכם להרוויח כסף, הינה מכירות שותפים. בפועל מדובר על שיווק של מוצר או שירות שאם אחד העוקבים שלכם בוחר להשתמש או לרכוש אותו אתם מקבלים עמלה על המכירה.

בכל הנוגע למכירת שותפים חשוב לשים לב לעובדה שאתם לא מקבלים כסף על עצם פרסום המוצר, אלא רק במידה והוא נרכש דרך הקישור שאתם שמתם.

מכירת שותפים עובדת באופן הבא, אתם מפרסמים קישור למוצר או שירות, אם אחד העוקבים שלכם בוחר לרכוש אותו דרך הקישור שאתם שמתם אתם תקבלו את העמלה. את הקישור ניתן לשים ב-Bio שלכם או בתמונה, זאת בהתאם לכמות העוקבים שיש לכם.

התחומים הפופולאריים ביותר למכירת שותפים הינם אופנה ונופש, הם גם נחשבים לקלים מאוד לשיווק באינסטגרם היות ומדובר על אלמנטים המצטלמים בצורה טובה מאוד.

 

שיווק של ספונסר

הדרך הבאה להרוויח כסף דורשת מכם להיות בעלי עמוד אינסטרגם עם מספר רב של עוקבים. ההגדרה של מספר רב של עוקבים מתחילה החל מ-10,000 עוקבים. מתחת לרף זה אף חברה לא תתאמץ להשקיע בכם.

דרך שיווק זו כוללת שיווק סמוי או גלוי של מוצרים ושירותים של אותה חברה. במקרה זה ובניגוד לשיטת מכירת שותפים, הרווח שלכם מגיע מעצם הפרסום וללא תלות במכירות.

בדרך כלל ניתן לראות משפיענים רבים מפרסמים מוצרים בהם הם השתמשו, ביגוד שהם לבשו או שירותים של מומחים שהם שכרו. במקרים רבים החברות המפרסמות ישלחו למשווק שלהם מוצרים חינם או "הפתעות" שעדין לא הגיעו לשוק. כל זאת בכדי שהוא יוכל להעלות תמונה או סטורי עם המוצר החדש ולייצר סביבו באז.

 

שווה את הכסף?

חשוב מאוד לזכור ולהבין ששיווק באינסגרם כמו כל עבודה הינו תהליך שדורש זמן, התמדה וגם לפעמיים קצת כסף. ראשית עליכם לבנות את עמוד האינסגרם שלכם, כך שזה יהיה מעניין, רלוונטי ומותאם לתחום שאותו אתם רוצים לפרסם. במקביל עליכם לייצר קהילה של עוקבים אשר יתעניינו במוצר ובתוכן שלכם. ככל שכמות העוקבים שלכם גדלה, כך החשיפה שלכם גדלה והרווח עשוי לגדול.

גם אחרי שהעמוד שלכם עומד ובולט, אתם צריכים להמשיך ולהתעדכן ולעדכן את כל העמוד עצמו ואת הסטוריז, אחרת מהר מאוד תהפכו ללא רלוונטים. ולשאלה האם זה שווה את הכסף? כנראה שכן, אבל זה לא בא ללא מאמץ.

 

אפליקציה

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום