איך לקדם את העסק שלך כמו מקצוען?

תוכן עניינים

פעם היה מספיק לפרסם את העסק בשלטי רחוב, בטלוויזיה ובעיתונות כדי להגיע לקהל יעד רחב. אבל היום המצב שונה. עולם הפרסום עובר תמורות רבות עם התקדמות הטכנולוגיה שהולכת ומתפתחת מיום ליום והדבר משפיע על דרכי הקידום המוכרות ביותר. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את הדרכים לקדם את העסק שלכם כמו מקצוענים בהתאם למאה הנוכחית. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שיקדם אתכם כמה צעדים קדימה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים. מדובר בבעלי עסקים שיש בבעלותם חנויות, דוכנים, מחסנים ועסקים מסוגים שונים. המשותף לכל הגורמים הללו זו העובדה שהם מקדמים את העסק שלהם על הצד הטוב ביותר. ההוכחה לכך היא העובדה שיש להם עסקים שמוכרים לכל אדם בישראל. הגורמים הללו ביקשו להישאר אנונימיים, כך שאנחנו יכולים  רק לומר לכם שמדובר בבעלי עסקים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • רשת לחנויות אופנה
  • רשת של דוכני אופטיקה
  • מכללה לרפואה אלטרנטיבית
  • חברת משקאות ועוד

אל הגורמים הללו הגענו באמצעות סקר שפרסמנו ברשתות החברתיות. הם ענו על כל השאלות שהיו לנו בנושא, כך שנותר לנו רק להוציא את הממצאים מהתשובות שלהם ולהבין איך הם קידמו את העסק שלהם כמו מקצוענים.

 

אז איך תקדמו את העסק שלכם כמו מקצוענים? אפשרות מספר 1

האפשרות הראשונה שעלתה מספר רב של פעמים בקרב משתתפי הסקר נוגעת להסתייעות באנשי מקצוע שמכירים את התחום באופן מעמיק. מדובר באנשים שחיים את תחום הקידום והדיגיטל. אנשים שמקבלים מכם כמה פרטים יבשים אודות העסק וברגע הופכים אותו לנוכח ברשת. כמה מהגורמים שענו על הסקר ציינו שהם נעזרים כבר כמה שנים בחברת גנסיס  שמקדמת עבורם את האתר והעסק מבלי שהם בכלל צריכים להתערב. השגנו עבורכם את הקישור לאתר של החברה למקרה שתרצו לראות במה מדובר: https://www.gnss.co.il.

 

איך תקדמו את העסק שלכם כמו מקצוענים? אפשרות מספר 2

האפשרות השנייה שחזרה גם כן מספר פעמים היא פרסום בשלטי חוצות. חשוב לציין כי מדובר בפרסום שמתאים לעסקים מסוימים מאוד. בעיקר לעסקים גדולים שכבר מוכרים עבור מרבית האוכלוסייה. מבירור שערכנו עם כמה ממגיבי הסקר, התברר לנו שהם משתמשים באפשרות זו רק לקידום מוצר חדש ולא לקידום העסק עצמו שכבר מוכר עבור רבים, אז חשוב שתדעו זאת.

 

איך תקדמו את העסק שלכם כמו מקצוענים? אפשרות מספר 3

האפשרות ה – 3 היא לערוך פרויקט קידום מיוחד עם דיילות ודיילים שיעלו את המודעות לעסק שלכם. אחת מהגורמים שהשתתף בסקר ציין שלא פעם, החברה שלו חילקה דגימות של משקאות חדשים לעוברים ושבים בתחנות רכבת במטרה לפרסם את המוצר והחברה באופן אגבי וחיובי. עד כאן 3 הדרכים שיאפשרו לכם לקדם את העסק שלכם כמו מקצוענים. מאחלים לכם בהצלחה!

לקדם את העסק שלך

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום