איך לשדרג את הגינה ב – 3 צעדים פשוטים

תוכן עניינים

כולנו חולמים על גינה ביתית מעוצבת שתאפשר לשבת בה בנינוחות ולארח חברים וקרובי משפחה, אך מעטים הם אלה שמצליחים לשנות את מראה הגינה הקיים ולהוביל לשינוי הדרוש. מדריך זה יכוון אתכם בהקשר זה ויעלה את הסיכוי לקבלת הגינה שתמיד רציתם. הישארו כאן ותגלו מהם 3 הצעדים שתצטרכו ליישם בגינה הנוכחית.

 

שינוי ראשון – תעקרו את הצמחים היבשים

שדרוג הגינה מחייב עקירה של צמחים יבשים שמכערים את המראה הכולל של המרחב הפתוח. מדובר בפרחים, שיחים ועצים שהגוון שלהם הפך לצהוב ואין אפשרות להחיות אותם כלל. נמליץ לרכוש בשלב זה צמחים חדשים, שיתפסו את מקומם של הקודמים. שימו לב, עליכם לוודא מראש שהצמחים הללו נחשבים לרב שנתיים. כלומר, הם יכולים לגדול לאורך כל השנה ולא רק בעונות מסוימות. בחירה חכמה זו תאפשר לכם ליהנות מגינה פורחת וצבעונית בקיץ, בחורף באביב ובסתיו.

לעקר את הצמחים היבשים

 

שינוי שני – תסדרו מרחב ייעודי לאירוח ומנוחה

לא ניתן לעסוק בשדרוג משמעותי של הגינה, מבלי להציע לכם לסדר מרחב שישמש לאירוח או מנוחה עבור בני הבית. מדובר במתחם שיכלול בין היתר פינת זולה, פינת אוכל, ערסלים, מזרקה או בריכה קטנה ומטבח חוץ מעוצב. חשוב לציין שתצטרכו לבדוק את טיב המוצרים הנבחרים במיוחד בעת רכישה של מטבחי חוץ. שכן, אלה חייבים לעמוד בסטנדרטים בסיסיים.

 

טיפ חשוב – בחרו במוצרים איכותיים במיוחד

בפסקה הקודמת רמזנו על קיומם של סטנדרטים שצריכים להתקיים בפריטים שתרכשו. זו העת לציין שמדובר בהליך שמצריך קריאת חוות דעת שנכתבו בעבר על ידי רוכשים. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% בכך שבחרתם במוצרים שעונים על הקריטריונים הללו:

  • עמידים למי גשמים
  • עמידים לקרני השמש
  • עמידים בפני רוחות

 

בחירה איכותית תאפשר לכם ליהנות מגינה מעוצבת לאורך זמן רב, משום שהפריטים שיוצבו בה יישמרו לאורך זמן ולא יעלה הצורך בהחלפתם.

משעשע ומנוח

 

שינוי שלישי – תתקינו מערכות הצללה והשקיה

הגינה שלכם ירוקה ופורחת, היא מכילה את מרחבי הישיבה המתאימים לכם ומטבח חוץ מפנק. זה הזמן להתקין מערכת השקיה שתעניק לכם שקט נפשי. שכן, זו תבצע את פעולת ההשקיה לצמחים באופן אוטומטי, כך שלא תצטרכו לעמוד עם צינור מים בשעות החמות ביותר של היום. לצד זאת, נמליץ להתקין פתרונות הצללה שיאפשרו לשבת בנוחות מקסימלית בגינה, מבלי להתמודד עם השמש החמה של ישראל.

 

מילים אחרונות לסיום

מי היה מאמין שזה כל כך פשוט לשדרג את הגינה? כעת אתם יודעים שמדובר בתהליך זריז שיצריך יישום של 3 צעדים בלבד. בשלב זה, נותר לכם רק ליישם את הצעדים הללו (כולל הטיפ החשוב) ולגלות שהצלחתם לשקם את הגינה הנוכחית ולהפוך אותה לבית השני שלכם. נאחל לכם הצלחה רבה ושתיהנו מהמרחב הפתוח לאורך שנים.

מערכות הצללה והשקיה

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום