איך משתמשים בדלקן?

תוכן עניינים

השימוש בדלקן הפך להיות נפוץ מאוד בשנים האחרונות. שכן, רבים גילו את היתרונות שבשימוש בו. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להציג אותו באופן נרחב בפני מי שטרם נחשפו אליו. במדריכים הקודמים הצגנו את המידע הכללי אודות הדלקן והעלויות שלו. הפעם, נציין איך משתמשים בדלקן בהרחבה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת ולא ידעתם את מי לשאול.

 

כמה מילים על דלקן – הקדמה

פסקה זו מיועדת עבור מי מכם שלא קראו את המדריכים הקודמים (אם קראתם אותם ויש לכם ידע בסיסי אודות הדלקן, אתם יכולים פשוט לדלג אל הפסקה הבאה). נציין בקצרה כי דלקן הוא התקן תדלוק אוטומטי כללי שמאפשר רכישה של דלק מכל חברות הדלק המתקדמות שמאפשרות לרכוש דלק באמצעות התקן זה. מדובר בעצם בהתקן תדלוק אוטומטי שמותקן בפתח מכסה הדלק של הרכב. בתוך ההתקן הזה יש את כל המידע אודות צרכן הדלק, למשל:

  • שמו של הצרכן
  • מספר הטלפון שלו
  • מספר הרכב שלו ועוד

 

איך משתמשים בדלקן? השלב ה – 1: מגיעים אל תחנת דלק מתאימה

כפי שנאמר לעיל, השימוש בדלקן יכול להתבצע בתחנות דלק נבחרות שיש להן הסכם עם חברת הדלקן שלכם. כך שעליכם לשים לב לאילו תחנות אתם יכולים להיכנס. הגעה אל תחנת דלק מתאימה תאפשר לכם לבצע את התדלוק באופן מהיר ויעיל. היכנסו אל האתר הבא ותגלו אילו תחנות דלק נמצאות בהסדר של הדלקן: https://www.imaginarium.co.il.

 

איך משתמשים בדלקן? השלב ה – 2: עומדים ליד עמדת תדלוק מתאימה

אתם צריכים להגיע אל עמדת התדלוק המתאימה לרכב שלכם (בהתאם לסוג הדלק שאתם צריכים כמובן). בשלב זה אתם לא צריכים ללכת לקופה כדי להסדיר תשלום, עליכם פשוט לבחור את המשאבה המתאימה ולהכניס את הפיה אל תוך המקום המתאים ברכב. בזמן זה עליכם רק להמתין למילוי הדלק ולהוציא את הידית במידה ואינכם רוצים לבצע תדלוק מלא של הטנק.

 

איך משתמשים בדלקן? השלב ה – 3: מוציאים את הפיה ויוצאים לדרך

בשלב זה אתם יכולים פשוט להוציא את הפיה מהרכב ולהחזירה אל המשאבה המתאימה. אינכם צריכים לגשת לשלם במזומן או אשראי לנציג מטעם התחנה. שכן, ההתקן שנמצא ברכב שלכם מאפשר לתדלק את כלי הרכב תוך זיהוי מידי ומדידה אלקטרונית של כמות הדלק הנצרכת בכל פעם מחדש. כך שהמידע מועבר הלאה, אל חברת הדלקן שלכם וזו תחייב אתכם בסוף החודש על כל התדלוקים שביצעתם.

 

השורה התחתונה – זה קל ופשוט

עכשיו אתם יודעים שהשימוש בדלקן הינו פשוט למדי. כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל וליהנות מתדלוק מהיר ונוח. אתם מוזמנים להעביר את האינפורמציה הלאה, למי שמתעניינים בנושא, כדי שגם הם ידעו איך משתמשים בדלקן.

דלק

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום