איך נמדדים משקפי שמש איכותיים

תוכן עניינים

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שרוכשים משקפי שמש יקרים ומגלים בסופו של דבר שהמחיר היקר לא משקף את האיכות של המשקפיים. כדי ליישר קו בנושא ולהעלות את העניין למודעות, בחרנו לכתוב מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד לדעת איך נמדדים משקפי שמש איכותיים. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים הנחוצים לכם בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים שבקיאים בכל הנוגע למשקפי שמש. כדי שתוכלו לדעת מי עומד מאחורי המילים הללו, נציין בפניכם שמדובר בבעלי המקצוע הבאים:

  • מעצבי משקפיים
  • אופטומטריסטים
  • מוכרים בחנויות משקפי שמש
  • מעצבי אופנת עילית

מדובר באנשים שחיים ונושמים את התחום. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהם יודעים דבר או שניים אל אופנה או בריאות.

 

איך נמדדים משקפי שמש איכותיים – דבר מספר 1 : סינון הקרינה

אם רכשתם אי פעם בחייכם משקפי Rayban אתם בטח יודעים שמדובר במותג שמציג את עצמו כבעל סטייל הורס אבל לא רק. מדובר במותג שיש לו סינון קרינה גבוה מאוד (וזו אחת הסיבות שרבים בוחרים בו). כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם קונים משקפיים איכותיים באמת, עליכם לבדוק קודם כל שיש בהם סינון קרינה מירבי. הדבר יאפשר לכם לשמור על העיניים שלכם מפני השמש החמה.

 

איך נמדדים משקפי שמש איכותיים – דבר מספר 2: עמידות העדשות

מכירים את הרגע הזה שבו המשקפיים נופלות לכם על הרצפה ואתם פשוט לא מצליחים לעצור אותן? אותו רגע שבו אתם מגלים שהתווספה לעדשה שלכם שריטה נוספת. כזו שתפריע לכם בהמשך. ובכן, אתם יכולים לשכוח מזה. ברגע שתקנו משקפיים איכותיים עם עדשות עמידות לשריטות, אתם תוכלו להיות בטוחים שלא תצטרכו להסתכל על העולם דרך כתמים וחריצים.

 

איך נמדדים משקפי שמש איכותיים – דבר מספר 3: עמידות השלד

השלד של המשקפיים הנבחרות שלכם צריך להיות חזק ועמיד. כזה שלא יישבר מכל מגע קטן או נפילה. יכול להיות שאתם שומרים על המשקפיים שלכם באופן הטוב ביותר ומקפידים להניח אותם בתוך הקופסא הייעודית, אבל זה לא מספיק. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שהשלד של המשקפיים עשוי מחומר חזק ויציב שיאפשר לכם לעשות בהם שימוש לזמן ממושך מבלי לחשוש שהם יישברו מכל מגע קטן.

 

יש לכם את זה – עכשיו אפשר לצאת ולבחור משקפיים

כעת אתם יודעים איך נמדדים משקפי שמש איכותיים, כך שנותר לכם רק לצאת אל החנות הקרובה לביתכם ולחפש משקפיים שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • עם רמת סינון גבוהה
  • עם עמידות גבוהה של עדשות
  • עם עמידות גבוהה של השלד

 

לסיום

רגע לפני שהמדריך נגמר אנו רוצים לאחל לכם שתמצאו את המשקפיים המתאימים לכם ביותר ולא רק מבחינת העמידות, אלא גם מבחינת העיצוב. בחירה מהנה!

משקף מעוצב

 

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום