אילו שירותים מציע המנעולן?

תוכן עניינים

מגיעים הביתה, מכניסים את היד לכיס ומה מגלים? המפתחות הלכו לאיבוד וכעת צריך להזמין את אנשי המקצוע. במילים אחרות, הגיע הזמן לקרוא לשירותי מנעולן, אולי אפילו מנעולנים 7\24. כך או כך, הנה מה שצריך לדעת על אנשי המקצוע האלו, שבד"כ נזקקים בגלל חוק מרפי. 

ברגעים הכי לא נכונים של החיים, אנו בד"כ נגלה שהצילינדר בדלת נשבר או שמא המפתח הלך לאיבוד. ברגעים אלו מגיע מנעולן, בו ניתן להיעזר למעשה גם בעבור שירותים אחרים. חלק מהשירותים הנפוצים של מנעולנים הם אלו:

  • שכפול מפתחות רכב, כספות ודירות
  • פריצה באישור משטרת ישראל
  • פריצת רכבים ללא נזקים בפח או בחלון
  • שכפול מפתחות עם צ'יפ או כרטיס
  • החלפת צילינדרים ומנעולים או תיקון דלתות
  • תיקון דלתות פלדה והחלפת ידיות, עיניות, צירים שבורים ועוד

 

מהם השירותים שרק חלק מהמנעולנים מספקים?

מעבר לשירותים שצוינו לעיל, מנעולן בחיפה ובכל עיר אחרת יכול לספק גם שירותים עבור מנגנוני אבטחה של בתים חכמים. עם זאת, אותם מנעולים שעוסקים בתחום זה אמורים להחזיק ברישיון של חשמלאים מורשים. בשל כך, רק חלק מהמנעולנים עוסקים בנישה זו של מנעולנות.

בדומה למערכות של בתים חכמים, יש בימינו גם רכבים עם מערכות נעילה ואבטחה חכמות. גם במקרים אלו, יהיה צורך לאתר מנעולן המתמחה ספציפית בתחום זה כדי לשכפל מפתחות, לתקן מנעולי רכב וכן הלאה.

שירותים

אילו שירותים מיוחדים יספק מנעולן?

חלק מהמנעולנים מספקים שירותים בסיסיים בלבד במשך שעות הפעילות המקובלות, בעוד כי חלק אחר מהמנעולנים עובדים 7\24. מנעולן 7\24 הינו מנעולן שאמנם עובד יותר קשה, אבל הוא גם מרוויח יותר. על קריאות לילה, נהוג לשלם כ-25% – 35% יותר במחיר.

מעבר לשירותי מנעולן בלילה, חלק מהמנעולנים עוסקים גם במנגנוני נעילה של מערכות אינטרקום. בדומה למקרים אחרים המצריכים הבנה בחשמל, גם מנעולנים אלו בד"כ יהיו טכנאים או חשמלאים מורשים. יש לציין, חלק קטן מהמנעולנים עוסקים גם במנעולנות וגם בחשמלאות, ככה שחשוב לוודא זאת מראש לפני הקריאה. ברוב המקרים, יהיה צריך להיעזר ב-2 אנשי מקצוע נפרדים.

 

לבסוף, כמה עולה מנעולן וכיצד נקבע המחיר?

עלות ביקור של כל איש מקצוע, בין אם מנעולנים בחיפה או שרברבים בדימונה, נע בין כ-150 ₪ – 250 ₪. מחיר זה מתייחס לעלות הביקור עצמו ללא כל פתרון תקלות. עם זאת, חלק מהמנעולנים מגלמים בתוך עלות התיקון את עלות הביקור.

בממוצע, מחיר הזמנת מנעולן יכול לנוע בין כ-350 ₪ ל-650 ₪ ומעלה. זאת, בהנחה שהעבודה לא מאוד מורכבת ואינה מצריכה החלפת חלקים יקרים. כדי לנסות להוזיל עלויות, ההמלצה היא השוואת מחירים בין מנעולנים בעיר בה אתם מתגוררים. מחקר השוק הזה יכול להוזיל כמה עשרות שקלים, חבל לדלג עליו.

פורץ מנעולים

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום