אלו צעצועים כדאי להביא לתינוקות מתפתחים

תוכן עניינים

כל הורה רוצה להיות בטוח בכך שהוא מעניק לתינוק שלו חום, אהבה וצעצועים שיאפשרו לו להתפתח על הצד הטוב ביותר. המדריך הנוכחי יאפשר לכל אחד להכיר בצעצועים המומלצים ביותר שכדאי להביא לתינוקות רכים. הישארו כאן ותגלו את הרשימה המלאה שתסייע לתינוק שלכם להתפתח בהתאם לנורמה.

 

צעצוע מנגן בלחיצת כפתור

יש מגון עצום של צעצועים לתינוקות שמשמיעים מוזיקה או צליל מסוים בלחיצת כפתור. לכל צעצוע יש את היתרון שלו. בחרנו להתמקד תחילה בצעצוע שמשמיע קול של חיה, לאחר שהתינוק לוחץ על תמונתה. אתם וודאי מבינים ששימוש תדיר בצעצוע מסוג זה מאפשר לתינוק לפתח את הזיכרון שלו. שכן, הוא בודק בכל פעם מחדש מה יהיה הצליל שיישמע לאחר הלחיצה.

צעצוע מנגן בלחיצת כפתור

רעשנים

מומחים ממליצים למסור רעשנים לתינוקות החל מגיל 6 שבועות. שכן, אלה מספקים גירוי חושי ומסייעים בפיתוח מערכת החישה של התינוקות הרכים. אם אתם מתכננים לבצע רכישה של רעשנים או צעצועים לתינוקות, עליכם לדעת כי כדאי לבחור ב – 2 רעשנים שמגיעים עם טקסטורה, צליל וצבע שונה. שכן, הדבר צפוי לשפר את התפיסה החושית של התינוק ולפתח את החושים (חוש הראייה, המישוש והשמיעה).

 

הליכון

יש היצע רחב של הליכונים שמותאמים לתינוקות שטרם התחילו ללכת. אנחנו בחרנו להתמקד במדריך זה בהליכון הפלסטיק המוכר שנוסע על גלגלים. חשוב לומר כי השימוש בהליכונים מסוג זה נחשב למומלץ ביותר מגיל שנה ואילך. אנחנו יכולים להעיד שהליכונים אלו הקנו לילדים שלנו ביטחון ואפשרו להם להתחיל ללכת לאט – לאט, למרות החשש. מי שעוסקים בתחום התפתחות הילד, יציינו בפניכם כי משחק זה מהנה עבור הילד ומאפשר לפתח את המוטוריקה הגסה. שכן, הוא מעודד את הפעולות החיוניות הבאות:

  • תיאום עין יד
  • אחיזה חזקה של כף היד בידית ההליכון
  • השחלה של טבעות וחרוזים

הליכון

פאזלים

ברור לכם שאי אפשר לסיים את המדריך הנוכחי מבלי להציג בפניכם את צעצוע ההתפתחות שיוביל להתפתחות של מיומנויות קוגניטיביות שונות בקרב תינוקות ופעוטות. אל תטעו לחשוב שמדובר בפאזלים השטוחים שאתם משחקים בהם. יש מגוון רחב של פאזלים שמותאמים לתינוקות מגיל צעיר במיוחד.

אחד המוכרים שבהם הוא "פאזל ביצה" שמורכב מ – 2 חלקים. ההרכבה של חלקים אלו אחד לשני מביאה ליצירת ביצה. בדומה להליכון, גם כאן יש עניין של תיאום עין יד ושיפור הקורדינציה.

 

מילים אחרונות לסיום

צעצועים לא משמשים אך ורק למשחק והנאה. כעת אתם יודעים שכל צעצוע נעשה תוך מחשבה מעמיקה אודות שלבי ההתפתחות של התינוקות הרכים. עכשיו, נותר לכם רק לבחור את הצעצוע שחסר לכם בבית, כדי שתוכלו לאפשר לתינוק שלכם להתפתח מבחינה קוגניטיבית, שפתית, חושית ומוטורית. תהיו טובים ותעבירו את המידע הלאה להורים טריים אחרים שטרם הכירו בעובדות חשובות אלה, כדי שגם הם יוכלו לבחור נכון.

צעצועים ששווה להביא

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום