האם עדיף ללמוד אנגלית עם מורה או תוכנה

תוכן עניינים

מתלבטים האם ללמוד אנגלית עם מורה או באמצעות תוכנה? ובכן, אנחנו כאן בכדי ליישב את הסוגיה. כל הפרטים – במאמר הבא.

אנגלית – טכניקות רבות ללימוד

השפה האנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם, ומשום כך ישראלים רבים מעוניינים להתמקצע בשפה ולהבין אותה על בוריה, זאת בשל העובדה כי כיום רוב החברות הישראליות כמו גם עסקים קטנים, בינונים וגדולים עובדים עם חברות מן הארץ והעולם. בנוסף, מדובר בתנאי סף קריטי לצורך קבלה לעבודה או לימודים אקדמיים, ועל אף כי השפה האנגלית נלמדת במדינת ישראל החל מגילאי הגן, רוב הישראלים אינם יודעים לדבר או לכתוב את השפה האנגלית ברמה גבוהה. משום כך, ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות ישנן לא מעט טכניקות אשר מאפשרות ללמוד אנגלית, כאשר הטכניקות המובילות הן באמצעות מורה או באמצעות תוכנה. מה עדיף? להלן שתי האפשרויות עם יתרונות וחסרונות, כך שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר.

מורה לשפות

לימוד אנגלית באמצעות מורה

בישראל חיים לא מעט מורים לאנגלית אשר נולדו בארה"ב או במדינות אחרות בעולם והאנגלית שלהם היא אנגלית שפת אם. לימוד אנגלית באמצעות מורה באנגלית מאפשר לכם לקבל ליווי אישי בזמן תהליך הלמידה, כאשר לרוב משך זמן השיעור נע בין 45 דק' ועד שעה. במהלך השיעורים ילמד אתכם המורה לאנגלית דקדוק והגייה, כל זאת באמצעות תרגילים שונים וכן יתרגל אתכם את השפה האנגלית באמצעות שיחה. חשוב לציין כי רוב המורים לאנגלית אינם מדברים בעברית בזמן הלימוד, וזאת על מנת שתוכלו להתעמק בשפה ולנהל שיחה קולחת אשר כולה מבוססת על ניבים, ביטויים ומילים של השפה. יחד עם זאת, מדובר באופציה יקרה למדי בעבור לימוד אנגלית, ועל כן יש לקחת בחשבון כי ההוצאה הכספית הנדרשת היא רבת משקל לרוב.

לימוד אנגלית באמצעות תוכנה

לאור ההתפתחות הטכנולוגית של המאה ה 21, כיום לימוד אנגלית מתאפשר גם באמצעות תוכנות אותן ניתן להוריד בחינם או בעלות כספית מינימלית למחשב, ובכך ללמוד אנגלית. בתוכנות לרוב ישנם תרגילים ומבחנים אשר נועדו לבדוק את רמת האנגלית שלכם, כאשר הדגש אשר ניתן הוא בעיקר בכישורי כתיבה, ופחות כישורי שפה. לכן, מי שרוצה להתמקצע בכישורי שפה מדוברת פחות יימצא את עצמו בלמידה הזו, אולם חשוב לזכור כי כיום ניתן לשלב בין השיטה של לימוד אנגלית עם תוכנה ולימוד אנגלית עם מורה באמצעות לימודי אנגלית בשיטה מעורבת של ברלינגטון אינגליש אשר מאפשר למעשה להוריד תוכנה למחשב הביתי וללמוד אנגלית, כמו גם לקבל ליווי אישי של מורה לאנגלית אשר יעניק לכם את המעטפת האישית, עד אשר תרגישו כי אתם שולטים בשפה האנגלית על בוריה – הן מבחינת כתיבה והן מבחינת דיבור. מדובר בשיטה אפקטיבית ומומלצת במיוחד ללימוד אנגלית.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום