אתם סובלים מכאבי צוואר וכתפיים? חשוב שתדעו איזו כרית מתאימה לכם

תוכן עניינים

כאבי צוואר וכתפיים הם כאבים נפוצים מאוד. רובנו סובלים או נסבול במהלך חיינו בעתיד מכאב כזה. הרבה דברים יכולים לגרום לכאבי צוואר וכתפיים ואחד מהדברים הללו הוא – איך אנחנו ישנים בלילה. אנחנו היום נרחיב על הנושא הזה טיפה יותר כדי לעזור לכם. אז בואו נתחיל!

 

איך מומלץ לא לישון?

קודם כל, הימנעו משינה על הבטן – ואם אתם כבר עושים את זה, תנסו לישון על הכרית הכי דקה שתמצאו, כך שיהיה פחות לחץ על הצוואר שלכם. כאשר אתם ישנים על הבטן, נוצר עומס יתר על הכתפיים,הצוואר והגב – מה שיכול ליצור כאבים רבים. בנוסף, תנוחה זו גורמת לזרימת הדם שלכם להיות פחות טובה. כאשר הדם לא זורם בצורה מספיק טובה, השרירים נפגעים בגלל שהם לא מקבלים מספיק חמצן וזה יכול ליצור התכווצויות – מה שיכול לגרום לכאבי צוואר וכתפיים.

כאב כתפיים

איך כן מומלץ לישון?

ישנן 2 תנוחות אשר מומלץ לישון בהן והן:

  • תנוחת השינה הצדדית – תשכבו על הצד אשר הכי נוח לכם ושימו את הברכיים שלכם זו על זו.
  • תנוחת השינה על הגב – התנוחה הכי טובה אבל לוקח זמן להתרגל אליה.

בנוסף לתנוחות הללו, מומלץ להשתמש בכרית אורטופדית אשר תהיה מתחת לראש שלכם ותגיע עד קו הכתפיים. תבדקו כי הכתפיים שלכם לא נמצאים על הכרית עצמה – דבר זה ירים לכם את הכתפיים ויכול לגרום לכאבים בהמשך.

 

למה להשתמש בכרית אורטופדית?

כריות אורטופדיות הוא דבר הכרחי בכל בית. כריות אלו מספקות תמיכה למבנה הצוואר שלכם ועמוד השדרה שלכם. בנוסף, הן מספקות תמיכה לשרירי הצוואר שלכם. במהלך השינה, אנחנו רובנו זזים הרבה. כרית אורטופדית תוכל למנוע תנודות לא טובות ולשמור על הצוואר שלכם במקום הנכון לו.

 

סוגי כריות

קיימים מספר סוגים של כריות אורטופדיות:

  • כריות לגב – כריות אשר מספקות תמיכה לגב העליון והתחתון. הן עוזרות בהפחתת לחץ על הדיסקים ושרירי הגב.
  • כריות לצוואר – כריות אשר יקלו על כאבי הצוואר שלכם והשרירים אשר תומכים בו.
  • כריות זיכרון – כריות אשר מתאימות את עצמן למבנה הגוף שלכם וכך מספקות תמיכה מותאמת אישית לכם.

 

בד הכרית

בד הכרית גם כן יכול להשפיע.

כריות יכולות להיות עשויות מחומרים שונים כגון:

  • נוצות
  • צמר
  • פלומה
  • חומרים סינטטיים אחרים

כאשר אתם בוחרים כרית, תבחנו מהו החומר אשר הכי נוח לכם לישון עליו.

 

לסיכום

כאבי צוואר וכתפיים הוא דבר מאוד נפוץ. הגוף שלנו הוא יחידה אחת ולכן אם כואב לכם הכתפיים זה יכול להשפיע על הצוואר שלכם בצורה ישירה וכך להיפך. כרית אורטופדית יכולה לעזור לכם לישון בצורה טובה ונכונה יותר וכך, להקל על הכאבים שלכם. תשקיעו זמן כדי להבין מה הכרית אשר מתאימה לכם בצורה הטובה ביותר, זה יכול לעזור לכם פלאים!

כאב כתפיים

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום