באילו מקרים צריך קידוח בבטון

תוכן עניינים

קידוח בבטון הוא לא בהכרח דבר פשוט וחשוב מאוד שאיש מקצוע מיומן יבצע קידוח כזה. אחד הדברים החשובים כשמדובר בקידוח בבטון הוא נושא הבטיחות ולכן כל כך חשוב שמקצוען מנוסה יבצע את העבודה. קידוח בבטון נדרש להרחבת חור בקיר, יצירת פתח למטרה כלשהיא בקיר או לשם הריסה של קיר או מבנה. קידוח בבטון דורש לעיתים עבודה עם מקדחים מיוחדים כמו שרשרת יהלום.

 

קידוח או ניסור בבטון מה ההבדל?

ניסור בבטון וקידוח בבטון הן שתי פעולות דומות מאוד אבל נדרשות לשם ביצוע עבודות שונות בתכלית ועם כלי עבודה שונים מאוד. קידוח בבטון נועד לפתיחת מרזבים וכל פתח מעוגל שנדרש בקיר או במבנה. ניסור בבטון מיועד לעבודה בקווים ישרים כגון פתיחת חלונות בקיר.

 

בטיחות מעל הכל

קידוח בבטון דורש עבודה עם כלים כבדים ובסביבת עבודה שיכולה בעצמה לייצר סיכונים כאלה ואחרים כמו עבודה בגובה רב. כשעובדים עם כלים כבדים בתנאי שטח לא אופטימליים חשוב מאוד שהפעולות תבוצענה על ידי בעל מקצוע לקידוח בטון מיומן ומנוסה כדי שלא תקרנה תקלות שיכולות לא עלינו להסתיים באסונות וכבר היו דברים מעולם. קידוח בבטון זו עבודה למקצוענים בלבד.

 

קידוח בבטון – ספינת דגל טכנולוגית

קידוח בבטון מתבצע בטכנולוגיה מתקדמת ביותר אולי המתקדמת בענף הבניה בכלל. מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת קידוח וניסור בבטון שהוא חומר קשה מאוד לעבודה. קידוח בבטון מאפשר לבצע שינויים במבנה קיים, להרוס קירות ולבנותם מחדש וכן הלאה.

 

כיצד מתבצע קידוח בבטון

בדרך כלל קידוח בבטון מתבצע באמצעות כלי בשם שרשרת יהלום או מסור מיוחד. ידוע שיהלום הנו החומר החזק ביותר בטבע ולכן הוא היחיד שמסוגל בצורה מדויקת, מהירה ויעילה לחדור את הבטון ולבצע את עבודת הקידוח. אציין עוד שכפעולת קידוח הקידוח בבטון הוא יחסית נקי ומאוד מהיר ומדויק בזכות הכלים שעומדים לרשות איש המקצוע.

 

מתי משתמשים בקידוח בבטון?

קידוח בבטון יידרש בפעולות גדולות שרוצים לבצע במבנה כמו דירה, בית פרטי או משרד. לדוגמה, אתם מעוניינים לשנות את חלוקת החדרים בדירה שלכם ולהגדיל את הסלון. לצורך פעולה זו ובתנאי שלא בנו אצלכם עם קירות גבס, תדרשו לקידוח וניסור בבטון עם כלים כבדים.

פעולות נוספות שמבוצעות עם מקדחי בטון הן הגדלת מבנה קיים והוספת חדרים. קידוח בבטון נדרש גם לפעולות קטנות יותר כגון פתיחת פתח חדש לחלון או פתיחת מקום לדלת חדשה בקיר. עוד נשתמש בקידוח בבטון כשנרצה לשנות את מבנה הגג של בית פרטי או לייצר עליית גג מתוך הבית.

 

כמה זה יעלה לכם?

מחיר עבודת קידוח בבטון לא אמור לעבור את ה- 1000 שקלים לפעולה. ברור שכגודל הפעולה כך גובה המחיר אבל אם צריך לקבוע ממוצע כלשהו אז עד 1000 שקלים זה יהיה המחיר.

 

מקדחה עבור קידוח בטון

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום