בחירה נכונה של רופא לניתוח

תוכן עניינים

עומד לעבור ניתוח בקרוב? ישנם כמה צעדים חשובים שעלייך לעשות בכדי להבטיח כי המנתח אותו אתה בוחר יהיה המנתח הטוב ביותר. משרד עורכי הדין פייל ושות', אשר מתמחה בתביעות רשלנות רפואית מציגים טיפים חשובים שכל מטופל חייב להכיר.

עומד לעבור ניתוח? שים לב מי הרופא המנתח שלך

במדינת ישראל מתקיימים מדי יום מאות ניתוחים בכל רחבי הארץ, במוסדות ציבורים ובמוסדות פרטיים. למעשה, לעיתים מדובר בניתוח קטן ופשוט יחסית ולעיתים בניתוח גדול, אולם בכל המקרים חשוב לשים לב כי כל ניתוח עלול להסתבך ולכן חשוב לבחור רופא מנתח אשר הוא מומחה בתחום כמו גם כזה אשר לא הוגשו כנגדו תביעות רשלנות רפואית. למעשה, מסבירים עורכי הדין פייל ושות', אשר מתמחים בדיני נזקי גוף, ישנם לא מעט רופאים מנתחים בישראל אשר הוגשו נגדם תביעות רשלנות רפואית בגין התנהגות רשלנית לפני, במהלך או אחרי הניתוח, כאשר הנזקים אשר נגרמו למטופל יכולים לנוע בין נזקים קלים אשר עוברים עם הזמן ועד לנזק קבוע, ולעיתים גם למוות. על כן, כיצד תדעו לבחור את הרופא הטוב ביותר? להלן מספר טיפים חשובים.

שני מנתחים

טיפים לבחירת רופא מנתח

  • מחקר ברשת – רשת האינטרנט מאפשרת לכל מטופל לקבל אינפורמציה חשובה אודות מנתחים ברחבי הארץ, כל זאת לאור העובדה כי בשנים האחרונות הוקמו פורומים ייחודים אשר מאפשרים לגולשים לקבל מידע מהימן אודות מנתחים, רמת המיומנות והמקצועיות שלהם כמו גם רמת שביעות הרצון הכללית מהטיפול הרפואי. לכן, מומלץ להיכנס לפורומים כמו גם לקבוצות פייסבוק ייעודיות אשר מאפשרות לכם לקבל אינפורמציה איכותית אודות מנתחים, בכדי שתוכלו להגיע לבחירה הטובה ביותר.
  • בחינה ברשומות משפטיות – חשוב מאוד לקבל הכוונה וייעוץ ממשרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום דיני הנזיקין, וזאת על מנת שתוכלו לבדוק באמצעותם האם הוגשה תביעת רשלנות רפואית כנגד המנתח שלכם, והאם הוא הורשע. מדובר ברשומות אשר פתוחות לציבור, כאשר באמצעות משרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום תוכלו לקבל מידע מדויק לגבי טיב המקצועיות של הרופא ובכך להחליט האם לבחור בו לטובת הניתוח.
  • ניסיון – הפרמטר החשוב ביותר בבחירה של רופא מנתח היא כמובן הניסיון. למעשה, ככל שמדובר במנתח בעל וותק רב יותר, כך סביר להניח כי הניתוח שלכם יעבור בשלום – על אף כי ישנם מקרים בהם גם מנתחים ידועים מאוד התרשלו בתפקידם. לכן, זכרו כי רמת המיומנות, ההכשרה כמו גם המוסד הרפואי בו אתם עוברים את הניתוח שלכם יכול לקבוע האם הניתוח יצליח או לא, כמו גם יקטין את הסיכוי כי תתבצע כנגדכם רשלנות רפואית. מעוניינים לקבל פרטים נוספים לגבי בחירה של מנתח? המספר 073-3744462 לקבלת מידע נוסף.
מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום