בידורית קריוקי – כמה עולה בידורית קריוקי איכותית?

תוכן עניינים

אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות בקרב חובבי קריוקי נוגעת לרכישה של ציוד מתאים. שכן, זה ידוע שחובבי הקריוקי מתחלקים ל – 2. אלו שמבצעים השכרה של בידוריות ואלו שיודעים איך להתנהל נכון כלכלית. אם זה לא היה ברור, אז סוג האנשים השני הם מי שבוחרים לקנות בידורית איכותית שתשרת אותם לזמן ממושך. יצאנו לבדוק מהן העלויות של בידוריות מסוג זה, כדי להקל עליכם בבחירה ולאפשר לכם לחסוך לא מעט.

 

תכירו קודם את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבד. שכן, הפעם בחרנו לפנות אל יודעי דבר בתחום וביקשנו לדעת את העלויות השונות של הבידוריות שמתאימות לקריוקי. נציין בפניכם כי הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של חובבי קריוקי וביקשנו לקבל פרטים מטעם מי שרכשו לאחרונה בידוריות שכאלו. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 40 אנשים שהציגו קבלות ואפשרו לנו לדעת כמה הם שילמו.

 

אז כמה תשלמו על בידורית קריוקי QL 900

זה לא היה קשה לראות שיש בידורית אחת שכובשת את עולם הקריוקי. שכן, מעל ל – 12 אנשים הציגו לנו קבלות רכישה של בידורית קריוקי מדגם 900QL. נאמר לנו כי מדובר בבידורית איכותית שניתן לחבר אליה מיקרופונים אלחוטיים משודרגים. אם לא די בכך, מערכת ההגברה שלה נחשבת לעוצמתית והיא מספקת איכות צליל ברורה מאוד. העלות ההתחלתית שלה היא 3,390 ₪ והיו מי ששילמו עליה גם 4,000 ₪ ומעט יותר.

 

כמה תשלמו על בידורית קריוקי IOM767

בידורית מסוג זה מתאימה למי מכם שמחפשים בידורית במחיר נמוך יחסית שתכלול איכות ואמינות. רבים ציינו בפנינו כי הם עושים בה שימוש לא רק לערבי קריוקי, אלא גם למצבים הבאים:

  • לצורך עבודה עם ילדים כליצן או מפעיל בימי הולדת
  • לצורך שימוש בעבודה משרדית
  • לצורך שימוש בבית ספר ומסגרות חינוכיות

העלות המינימלית של בידורית זו הינה 500 ₪ אבל היו מי ששילמו עליה מעט יותר.

 

טיפ חשוב למי מכם שמחפשים בידורית קריוקי איכותית

יכול להיות ששמתם לב שכתבנו עד כה כי יש מי ששילמו מחיר נמוך על הבידוריות שצוינו לעיל בזמן שיש מי ששילמו מחיר גבוה יותר. הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה ולגרום לכם להבין כי ישנה חשיבות גבוהה מאוד בבירור מעמיק אחר המחירים שמוצעים לכם בחנויות השונות. שכן, אתם יכולים לחסוך עשרות ולפעמים גם מאות שקלים אם רק תבדקו את המחירים של דגמים מסוימים ב – 2 או 3 חנויות שונות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע בנוגע לעלויות של בידוריות קריוקי. כעת, נותר לנו רק לאחל לכם שתבחרו בבידורית הקריוקי המתאימה לכם ביותר ובמחיר המשתלם ביותר. שתהיה לכם רכישה נכונה ותיהנו מערב הקריוקי הבא שלכם.

קריוקי

 

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום