במת הרמה עבור הובלת ריהוט – 4 טיפים חשובים

תוכן עניינים

בין אם החלטתם לעבור דירה ובין אם החלטתם להשתדרג ולרכוש ריהוט חדש, כשמדובר בדירה בבניין קומות, קרוב לוודאי שתצטרכו לחשוב על פתרון מהיר

ויעיל להעברת הריהוט החדש שרכשתם.

אז במקום להתאמץ בטיפוס במדרגות או בהעמסה חוזרת ונשנית של הריהוט במעלית, מומלץ להשתמש בבמת הרמה.

הנה 4 טיפים חשובים שריכזנו עבורכם

 

שאיפות גבוהות

כיום, בנייני מגורים ומרכזים מסחריים המתנשאים לגבהים רבים, הפכו לתמונה פופולארית בנוף העירוני של המאה ה-21, ואף מעידים על קדמה והתפתחות מודרנית. כך, בשנים האחרונות התרחבה תופעת הבנייה לגובה בישראל, אם בעקבות הצפיפות הרבה ואם בעקבות הצטמצמות השטחים המיועדים למגורים.

השאיפה לגובה וההערצה כלפי דברים מרשימים וגדולים, הביאה אנשים רבים להעדיף את המגורים בקומות הגבוהות, אשר הפכו ליוקרתיות ומבוקשות ביותר. מלבד התחזוקה המיוחדת הנדרשת לדירות ומבנים הנבנים לגובה, מגורים בקומות גבוהות מצריכות מאיתנו לחשוב על פתרונות יצירתיים, מתקדמים ויעילים בכדי לשנע ולהעביר לדירה שלנו רהיטים.

 

הובלת ריהוט לדירות בקומות גבוהות

בין אם החלטתם לעבור לדירה חדשה, ובין אם החלטתם לשדרג את עיצוב ומראה הבית שלכם, כשמדובר ברכישת ריהוט חדש, אצל כולנו עולה החשש כיצד ואיך נוביל את הריהוט החדש בבטחה אל הדירה שלנו, מבלי פגמים ו-"הפתעות" שונות.

חשש זה נבע בעיקרו מעצם העובדה כי דרכי ההובלה הנפוצים היו באמצעות העמסה וטיפוס מפרך במדרגות, או באמצעות פירוק והעמסה אל מעלית הבניין, דרכים שהובילו פעמים רבות לפגימת הריהוט כתוצאה מהתחככויות שונות בקירות, מדרגות או בפתח המעלית.

 

במת הרמה להובלת ריהוט

בין הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים והיעילים ביותר לעבודות שונות בגובה, ניתן למצוא  ציוד הרמה מגוון, דוגמת במות הרמה, אשר צברו בשנים האחרונות פופולאריות רבה גם בשימוש בהעברת ריהוט לדירות הנמצאות בבניינים גבוהים.

העברת הריהוט באמצעות ציוד הרמה מתקדם, מבוססת על שימוש בבמת הרמה, ללא צורך בעבודת סבלות. כך, תוכלו להבטיח את הרמת והעברת הציוד במהירות המרבית, ללא שימוש בעבודת סבלות כלל, תוך הקפדה על בטיחות ושמירה מיטבית על הריהוט החדש, מבלי חשש למכות ופגמים שונים כתוצאה מההובלה.

 

טיפים חשובים להובלת ריהוט באמצעות במת הרמה

השימוש בבמת הרמה הפך לפופולארי ונפוץ בגלל הבטיחות ומהירות ההובלה, אך באמצעות הטיפים הבאים, תוכלו להבטיח שאלמנטים אלו אכן יתקיימו בהובלת הריהוט שלכם:

  • אמינות ומקצועיות- כמו בתחומים רבים אחרים, גם כאן מומלץ לבצע סקר שוק קטן בכדי לוודא שאכן מדובר בחברת הובלות מומלצת ובעלת ניסיון בשימוש בבמת הרמה.
  • שירות משולב- חברה המשלבת שירותי הובלה ושימוש בבמת הרמה יחדיו, תהיה לרוב זולה יותר מהזמנת במת הרמה בנפרד.
  • גישה לבית- וודאו כי יש גישה לדירה שלכם גם מהקרקע וגם מהאוויר. ככל ויש מצוקת חנייה בסביבת המגורים שלכם, הקפידו לתפוס מבעוד מועד מקום חנייה מתאים לבמת ההרמה המיועדת.
  • רישיונות וביטוחים רלוונטיים- הקפדה על ווידוא קיומם של רישיונות וביטוחים רלוונטיים יכולה להבטיח לכם ראש שקט לאורך כל תהליך ההובלה.

 

כף פתוחה

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום