בעל הבית מרמה אותי

תוכן עניינים

כאשר אתם שוכרים דירה, ישנו סטנדרט מסוים של אמינות שלו אתם מצפים מצד בעל הבית שלכם.

הציפייה הוא שהוא ינהג ביושר, ידרוש בדיוק את הסכום שהדירה שווה, לא יעלה או יוריד את הסכום ללא סיבה מוצדקת וכיוצא באלו.

עם זאת, ישנם מקרים שבעל הבית מרמה את השוכר.

מה ניתן לעשות במצב כזה?

 

איך בעל הבית עשוי לרמות את השוכרים?

בעל הבית הוא האחראי על כל מה שקורה בבית מבחינה פיזית, ולכן במקרים רבים לא תהיה לו כל בעיה לרמות את השוכרים אם מדובר באדם לא ישר.

הרמייה עשויה להתבטא בכך ששכר הדירה שהוא דורש גבוה ממחיר השוק שלה, או שהוא הסתיר מהשוכרים פרטים על הדירה שמורידים את שוויה ואת הערך שלה (ליקויים שונים בבית, אקוסטיקה לא טובה, בידוד לא תקין ועוד).

באופן כללי, אם בעל הבית אינו נוהג בתום לב עם השוכרים, הוא יכול לרמות אותם בדרכים רבות ומגוונות. הדרך שהיא אולי החמורה מבין הדרכים, היא להציב מצלמות נסתרות בבית – וכך לתעד את השוכרים ואת חייהם ללא ידיעתם. אמנם זה נשמע תרחיש מסרט הוליוודי, אף כבר קרו מקרים כאלו בעבר (אך מקרה זה כבר עשוי להיות פלילי, ולכן הסיכוי שמצב כזה יקרה הוא קטן יחסית לצורות אחרות של תרמית).

 

מה ניתן לעשות במצב כזה?

להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי

במקרים רבים, השוכרים כלל אינם מודעים לכך שמשהו אינו תקין בביתם, או שבעל הבית שלהם מרמה אותם. במקרים שהם כן חושדים בכך – העניין נשאר כחשד בלבד, ללא יכולת אמיתית להוכיח כי משהו אינו כשורה.

במקרים אלו, ניתן להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי. לחוקר יש אמצעים טכנולוגיים ודרכים רבות לעקוב אחר בעל הבית, ולברר לעומק האם אכן הוא עושה משהו שאינו כשורה. חברת IBPI – חוקרים פרטיים תשמח לעמוד לשירותכם בכל עזרה שלה תזדקקו, על מנת להגיע לחקר האמת ולדעת בוודאות האם בעל הבית שלכם משקר או מרמה אתכם.

 

להתעמת עם בעל הדירה

לאחר שבידכם קיימים הממצאים מהחוקר הפרטי, שמעידים על כך שבעל הבית מרמה אתכם בצורה ברורה ושאינה ניתנת לעוררין – תוכלו לקיים איתו עימות על כך.

ברגע שיהיו בידיכם כל ההוכחות, בעל הבית לא יוכל להכחיש את המעשים שמיוחסים לו (או שאם הוא יכחיש, הוא עדיין ידע שעלו עליו). במידה ויש צורך לכך, השלב הבא שתוכלו לעשות הוא להגיש עליו תלונה במשטרה. ישנם מקרי הונאה שנחשבים לפליליים, ולכן תלונה במשטרה תטפל בנושא אחת ולתמיד.

אם בעל הבית גבה מכם במשך שנים שכר דירה גבוה מכפי שהייתם אמורים לשלם, ייתכן שאף תוכלו לקבל פיצוי על כך. אל תוותרו על זכותכם להוציא את הצדק לאור ולקבל את מה שמגיע לכם!

 

לחיצת יד

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום