עשה זאת בעצמך – לא בכל מחיר

תוכן עניינים

אחרי שאנחנו מסיימים את הלימודים התיכוניים שלנו או את השירות הצבאי שלנו, אנחנו יוצאים אל העולם האמיתי. באמצעות לימודים באוניברסיטה או במכללה ובאמצעות קורסים שונים, אנחנו צוברים ניסיון בתחומים כלשהם ומתמקצעים בהם. למרות שכל אחד מבין במספר מסוים של תחומים במהלך חייו, ישנם עדיין מקרים שאנחנו מנסים לעשות דברים בעצמנו, גם אם זה לא בתחום המומחיות שלנו. כאשר מדובר על הרחקת יונים – זה לא בהכרח כדאי.

 

עשה זאת בעצמך – האמנם?

בני האדם הם יצורים תבונתיים, שבאופן טבעי מסוגלים ללמוד הרבה דברים בעצמם. לכן, זה יצר טבעי מאוד של הרבה אנשים לנסות לעשות דברים בעצמם. לתקן משהו שנשבר בבית, להתקין תוכנה חדשה על המחשב או סתם להכין משהו בלי מתכון.

כאשר מדובר על הרחקת יונים היצר הזה לפעול לבד ובעצמנו עשוי להיות בעייתי. הרחקת יונים משותפת כמעט לכל אזרח בישראל. מי מאיתנו לא סובל ממטרד של יונים בבית שלו? על עדן החלון, במרפסת או במסתור הכביסה – כשהמטרד כל כך שכיח, אנחנו עשויים לנסות לפתור אותו בעצמנו, אך זה לא אומר שבהכרח כדאי.

 

יעילות נמוכה יותר

ניסיון הרחקה קבוע באופן עצמאי של יונים הוא לרוב בעל יעילות נמוכה. מכיוון שמי שמנסה להרחיק בעצמו לא מחזיק בידע הדרוש להרחקת יונים, הפתרונות שהוא עשוי להעלות כנגד היונים יכולים לעבוד רק בצורה חלקית. כך יוצא שהיונים מורחקות, אך חוזרות במהרה לאחר זמן קצר.

 

נזקים אפשריים

הרחקת יונים באופן עצמאי עשויה לגרום גם לנזקים אפשריים. חלק מהנזקים עשויים להיגרם לרכוש, כאשר התקנה של פתרונות שונים יכולה לגרום לנזקים במבנה או לנזקים לחפצים שונים, במרפסת או במסתור הכביסה. התקנה עשויה לגרור גם לנזק גופני, שכן חלק מהפתרונות נגד היונים, כמו רשתות או דחלילים, מותקנים במקומות לא בטיחותיים, כמו מסתור כביסה או גג.

 

תכנון עם איש מקצוע

כאשר רוצים להרחיק את היונים בצורה בטוחה ויעילה, מומלץ לעבור תהליך מלא ומקיף עם איש מקצוע. מרחיק יונים מנוסה ידע לתכנן מראש את הרחקת היונים באופן מותאם לבית שלכם, מה שיגביר את הבטיחות של התקנת הפתרונות והיעילות שלהם.

 

התקנה באמצעות איש מקצוע

חשוב מאוד לבצע התקנה של פתרונות שונים, כמו רשת נגד יונים או מערכות טכנולוגיות נגד יונים, עם אנשי מקצוע. הניסיון והידע המקצועי שלהם מאפשר התקנה שלא תסב נזק לציוד ולא תסב נזק לאדם.

 

שלא יעלה לכם ביוקר

לא רק בתחום היונים – הרבה אנשים נוהגים בשיטת "עשה זאת בעצמך", אל מנת לחסוך כסף היכן שניתן. למרות זאת, כאשר מדובר על הרחקת יונים, "עשה זאת בעצמך" עשוי לעלות דווקא ביוקר. אם תנסו להרחיק לבדכם יונים, אתם עשויים לבזבז כסף על ההרחקה, להיכשל ובסופו של דבר לשלם בכל זאת לאיש מקצוע מנוסה.

הרחקת יונים

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום