האי שכולם אוהבים לאהוב

תוכן עניינים

תאילנד היא אחת מהמדינות המתוירות ביותר בעולם, כאשר מדי שנה מגיעים אליה עשרות מיליוני תיירים מרחבי העולם כולו ושוטפים בהמוניהם את הערים, העיירות והכפרים ונהנים משפע האטרקציות, הנופים ושמורות הטבע שיש לממלכת סיאם להציע.

תאילנד היא יעד נהדר לחופשה אורבנית עבור מי שרוצה להתפנק במלונות יוקרתיים במחירים אטרקטיביים במיוחד, לסייר בין שווקים שוקקים ולסעוד במסעדות מצוינות. היא אחד היעדים המושלמים לחופשת בטן גב באחד הריזורטים השוכנים למרגלותיהם של חופים קסומים עם חולות לבנים, עצי קוקוס גבוהים ודגים צבעוניים.

גם תרמילאים מוצאים אותה נפלאה שכן יש בה מסלולי טיול רבים, מצוקים לטפס עליהם ושפע פעילויות אתגריות לבעלי לב חזק במיוחד, המתאימות במיוחד לסגנון של טיול אחרי צבא, וגם משפחות עם קטנטנים נהנות ממנה עד מאוד בזכות שלל פעילויות מהן יכולים להנות קטנים וגדולים כאחד.

 

איפה כדאי לבקר?

ערים תוססות, עיירות ציורית וכפרים מסורתיים – כל אלו נמצאים בתאילנד רחבת הידיים ומוכנים לארח אתכם כפי שרק התאילנדים יודעים. כך שבין אם אתם מטיילים לבד, עם קבוצת חברים, בחברת בני הזוג או בליווי המשפחה כולה – תמצאו את תאילנד כיעד המושלם לחופשה לאורך השנה כולה ובתקציב נוח.

אחד המקומות המפורסמים והאהובים ביותר בתאילנד הוא הארכיפלג קופיפי, קבוצת איים בעלי חופים מרהיבים ביופיים, טבע פראי, מגוון מקומות אירוח ואטרקציות רבות אשר ינעימו את זמנכם במהלך השהות.

מבחינת לינה תוכלו למצוא בקופיפי מקומות בכל דרגת אירוח ובטווח רחב למדי של מחירים, החל מהוסטלים למטיילים וסטודנטים במחירים מגוחכים, בהם תוכלו לישון במיטת קומותיים בחדר מעונות עם שירותים משותפים ומתקנים בסיסיים בלבד וכלה במלונות וריזורטים מפוארים שיותירו אתכם עם פה פעור.

מרבית התיירים מעדיפים לישון במשהו שנמצא אי שם באמצע בין שתי האופציות הללו – מלונות 3 ו-4 כוכבים בהם חדרים פרטיים מרווחים המעוצבים בטוב טעם ומאובזרים כך שלא יחסר לכם דבר – מיטה זוגית מפנקת, חדר רחצה עם ראשי גשם, פינת קפה, טלוויזיה ומיזוג אוויר. רבים מהם כוללים גם ארוחת בוקר טובה וכל זה במחיר שווה לכל כיס.

 

אטרקציות ופעילויות

האטרקציות באי גם הן רבות, כאשר רובן קשורות באופן לא מפתיע לים, בין היתר – שייט מסביב לאיים, ספורט ימי לאמיצים שחבורה, אתרי צלילה יפהפיים ועוד ועוד. אם אינכם נמנים בין חובבי האקסטרים ואין ברשותכם רישיון צלילה, תוכלו לשנרקל במי החופים הצלולים ולהנות מאוכלוסיית דגים צבעונית ומיוחדת לצד אלמוגים ובעלי חיים נוספים.

בנוסף, ישנן בקופיפי כמה נקודות תצפית אשר נחשבות יפות במיוחד, מהן נשקף נוף פנורמי של האי והשקיעה הנגלית לשוהים בהן עוצרת נשימה. המומלצת ביותר שבהן נקראת View Point 3 והיא כוללת למעשה שלושה נקודות תצפית אשר הגבוהה ביותר מביניהן היא גם הפופולארית ביותר.

אטרקציות נוספות שעשויות לעניין אתכם – טיפוס סלעים על צוקי הגיר המקומיים, שיט העובר בין האיים הלא מיושבים הנמצאים בסביבה וגם מסיבות תוססות במיוחד הנערכות על היאכטות המקומיות.

על מנת להגיע לארכיפלג תאלצו להגיע קודם כל באמצעות טיסה לפוקט וממנה לקחת מעבורת לעבר קופיפי. משך ההפלגה עומד על כשעתיים והעונה המומלצת ביותר לביצוע נסיעה זו הינה החל מחודש דצמבר ועד חודש מרץ, בהם ימי הגשם מעטים והטמפרטורות אופטימליות.

 

חוף

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום