האם עדיף לעשות החלקה אורגנית או קראטין?

תוכן עניינים

בכל הנוגע להחלקת שיער, קיימות אפשרויות רבות. שתיים מהשיטות הפופולריות ביותר הן החלקת שיער אורגנית וטיפולי קרטין. לכל אחד מהטיפולים הללו יש יתרונות וחסרונות משלו, ולכן יכול להיות קשה להחליט איזה מהם הכי מתאים לך ולכן כשזה מגיע להחלקת שיער, האפשרויות יכולות להיות מכריעות. חשוב להבין את ההבדלים בין שני הסוגים העיקריים של החלקת שיער. 

 

החלקה אורגנית

החלקת שיער אורגנית היא תהליך בו נעשה שימוש בחומרים טבעיים ליצירת מראה חלק וישר לשיער שלך. מחליקים אורגניים מכילים בדרך כלל מרכיבים צמחיים כגון שמן אבוקדו, חמאת שיאה ושמן קוקוס. מרכיבים אלו עוזרים להזין ולהגן על השיער, כמו גם לספק את אפקט ההחלקה הרצוי.  החלקות שיער אורגניות לרוב עדינות יותר לשיער מאשר החלקות כימיות, מה שהופך אותם לאופציה טובה לבעלי קרקפת רגישה או לבעלי שיער מטופל בצבע.

החלקת שיער אורגנית

חומרים טבעיים הם שם המשחק

החלקה אורגנית היא כאמור שיטה נטולת כימיקלים להחלקת שיער. נשים רבות מעדיפות שיטה זו מכיוון שהיא טבעית לחלוטין ואינה כרוכה בכימיקלים קשים שעלולים להזיק לשיער שלך.  בנוסף, החלקה אורגנית היא בדרך כלל זולה יותר מאשר אפשרויות אחרות ואינה דורשת כל כך הרבה תחזוקה. עם זאת, חשוב לציין שהחלקה אורגנית אינה מחזיקה מעמד לאורך זמן כמו שיטות אחרות.

 

החלקת קראטין

טיפולי קראטין, לעומת זאת, הם סוג של יישור כימי – הם כוללים שילוב של חלבוני קרטין טבעיים ופורמלדהיד. למרות שתהליך זה לרוב יעיל יותר מהחלקה אורגנית, הוא גם יכול להזיק יותר לשיער בגלל הכימיקלים שבהם נעשה שימוש. מסיבה זו, טיפולי קרטין אינם מומלצים לבעלי שיער שעבר צבע או לבעלי קרקפת רגישה.

 

נוחות מול בריאות

קראטין כאמור, הוא חומר על בסיס חלבון המסייע בחיזוק וטיפוח השיער. טיפולי קראטין משמשים לרוב כדי להפחית קרזול ולקדם ברק. אחד היתרונות העיקריים של טיפולי קראטין הוא שהם מחזיקים מעמד זמן רב יותר מהחלקה אורגנית, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אנשים שרוצים לשמור על שיערם לאורך זמן.

עם זאת, טיפולי קראטין כרוכים בדרך כלל בשימוש בכימיקלים קשים, ולכן חשוב לחקור את המוצרים בהם נעשה שימוש כדי להבטיח שהם בטוחים לסוג השיער שלך.  בנוסף, טיפולי קראטין יכולים להיות יקרים יותר מהחלקה אורגנית.

החלקת שיער אורגנית

ההחלטה בידיים שלך

אז מה האפשרות הטובה יותר? בסופו של דבר, זה תלוי בצרכים וההעדפות האישיות שלך. אם את מחפשת פתרון מהיר ויעיל ליישור השיער שלך, אז טיפול קראטין עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. עם זאת, אם הדאגה העיקרית שלך היא לשמור על הבריאות ושלמות השיער שלך, אז החלקה אורגנית עשויה להיות הבחירה המתאימה יותר.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, משנה באיזו שיטה תבחרי, חשוב להשתמש במוצרים איכותיים ולבצע את ההליך על ידי מעצב/ת שיער מנוסה. גם החלקת שיער אורגנית וגם טיפולי קרטין יכולים להניב תוצאות מדהימות כאשר עושים זאת בצורה נכונה, אז הקפידי לחקור כל אפשרות בקפידה לפני קבלת החלטה.

החלקת שיער אורגנית

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום