המלצות לאחר בדיקה – איזה סוג של מעשנה הכי טוב לשימוש?

תוכן עניינים

מחפשים מעשנה איכותית שתאפשר לכם לעשן ולצלות בשר כמו במסעדת שף יוקרתית?

ערכנו עבורכם בדיקה מקיפה עם השפים הטובים ביותר כדי לסקור את סוגי המעשנות הטובות ביותר לשימוש. חשוב לנו שתהיו בטוחים שאתם קונים את המעשנה המתאימה לכם ביותר. לכן, חכו רגע ואל תיגשו עדיין אל החנות הקרובה לביתכם כדי לבחון מעשנות שונות. קודם כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נסקור עבורכם את  3 סוגי המעשנות שקיימות כיום בשוק ונציין את המעשנה הטובה ביותר לשימוש.

 

מעשנת פחם

מעשנת פחם נחשבת למעשנה הוותיקה ביותר. אתם בטח כבר מבינים מהשם שלה כי מקור החום שלה נמצא בפחמים. בחרנו לדרג את מעשנה זו במקום השלישי מסיבה אחת עיקרית: בגלל שהיא מלכלכת.
אם תבחרו במעשנת פחמים, אתם תגלו שמדובר פה בעבודה. אתם צריכים להדליק את הפחמים ולחכות שהלבה תדעך. רק לאחר שהפחמים יפיקו חום ועשן בלבד, אתם יכולים להתחיל בהליך העישון.
קחו בחשבון שרצוי גם לפזר על הפחמים חומר בעירה מו בולי עץ בטעמים או שבבי עץ. תוספת זו מעניקה לבשר ארומה ייחודית, אך זהו הליך שעשוי להיות מורכב עבור העצלנים מבינכם.

 

מעשנה חשמלית

מעשנה חשמלית מדורגת אצלנו במקום השני בגלל שהיא נוחה לשימוש  מבחינת הכנת הבשר וגם, לא צריך לדאוג בכל פעם מחדש לבלון גז או לפחמים כדי להדליק אותה. מצד שני, יש לה חיסרון שחשוב לציין. אנחנו מדברים על כך שאין לה את הטעם הייחודי שמזוהה עם מעשנות הפחם הוותיקות. מעשנה חשמלית מאפשרת שליטה טובה בטמפרטורה (לעומת המעשנות האחרות). לא צריך להתעסק עם הבערת פחמים בעת השימוש בה ובכלל, הליך הבישול בה נחשב לקל, מהיר וגם נקי. אם תשאלו אותנו, כל אחד צריך שתהיה לו מעשנה חשמלית בבית. אם אין לכם עדיין כזו, כדאי שתבררו פרטים על מעשנה חשמלית למכירה ותזמינו את החבר'ה לארוחת בשרים מפנקת בחצר שלכם.

 

מעשנת גז

מעשנת גז עובדת על גז בישול. בחרנו בה במקום הראשון בגלל שהיא מאפשרת שליטה במידת החום והשימוש בה נחשב לקל יחסית לעומת השימוש במעשנות הפחם (שדירגנו במקום האחרון בדיוק בגלל זה).
אם אתם מתכננים לקנות מעשנת גז, קחו בחשבון שצריך להיות בצמוד אליה בלון גז. ההמלצה שלנו היא להכין תמיד בלון גז נוסף שיהיה זמין למקרה שהבלון הראשון יתרוקן במהלך העישון (אתם הרי לא רוצים להיתקע באמצע על האש בלי גז במעשנה). יש מי שטוענים שעישון במשענת גז מוסיף טעם לוואי ולפעמים גם ריח לא נעים לבשר. אם אתם רגישים לטעמים, כדאי שתטעמו בשר שעושן במעשנת גז לפני שאתם רוכשים אחת לעצמכם. כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום