3 החרקים הנפוצים ביותר והיכן הם מתחבאים בבית

תוכן עניינים

בואו נודה, אצל רובנו המוחלט, חרקים מעוררים תחושות לא פשוטות. רגשות כמו פחד וגועל נפוצים למדי כשחרקים נכנסים לתמונה, ובייחוד אם הם מצליחים להיכנס אל תוך הבית. כמו כן, לרגשות הקשים שאנחנו חשים סביב חרקים קיים היגיון, שכן חרקים נוהגים להתרבות בסביבות שאינן נקיות, כך שחשוב שנירתע מהם, ושהם יעודדו אותנו לפעולה. כדי לעשות סדר בלכלוך, נציג בפניכם את 3 החרקים הנפוצים ביותר, והיכן הם נוהגים להתחבא בבית. 

 

חרקים בבית ודרכי התמודדות

חרקים הם חלק בלתי נפרד מנוף חיינו, אך ברוב המקרים היינו מעדיפים להשאיר אותם בנוף הטבעי שלהם ולא בתוך הבית. כמו כן, מעבר לרתיעה הבסיסית מחרקים, קיומם בתוך הבית עלול לגרום לנזקים. כדי למנוע זאת, ברוב המקרים דרך הטיפול היעילה ביותר תהיה הדברה על ידי גורם מקצועי כמו המדביר מהעיר לשם מיגור וסילוק של החרקים מהבית. דרך התמודדות טובה תהיה כזאת מצד אחד לסילוק החרקים ומצד שני תשמור על הבית ועל בריאות יושביו.

 

3 החרקים הנפוצים ביותר בבית

אז בלי גינונים מיותרים והקדמות ארוכות, הנה  3החרקים בנפוצים ביותר בבית ומקומות המסתור האהובים עליהם:

 

  • נמלים

נמלים הם חרקים שנכנסים לבתים בחיפוש אחר מזון ומים. הם יכולים למצוא מגוון מקומות מתאימים למסתור כמו בקעים בקירות, מצעי מיטות, מתחת לריצוף, ארונות המטבח ובמקומות נוספים. לפעמים הם יוצאים מהמסתור לשם חיפוש אחר מזון ואפשר לראותם זוחלים במקומות שונים בבית. כדי למנוע נמלים מלהתגורר בבית, חשוב לשמור על הבית נקי.

 

  • פרעושים

פרעושים הם חרקים קטנים שחיים בעלי חיים ביתיים כמו כלבים וחתולים. הם מתחבאים במקומות חמים ורטובים בבית, כמו פינות ופגושים ברצפה, בין צמחים, בתוך מצעי מיטות ובמקומות אחרים. לפעמים ניתן לראות אותם זוחלים על הגוף של בעל החיים הביתי. פרעושים יכולים להיות מסוכנים כי הם עשירים בחיידקים וזיהומים, ולכן חשוב לטפל בבעיה כמה שיותר מהר ולפנות למומחה לטיפול בהתפשטות שלהם בבית.

 

  • תיקנים

תיקנים הם חרקים קטנים המתגוררים בבתים ובמבנים אחרים. הם מתחבאים בארונות, קירות, תחת ריצוף ובמקומות אחרים. תיקנים מתפרצים דרך חורים וגומחות קטנות ויכולים לפגוע בצריכת החשמל ולגרום לנזקים. חשוב למנוע מהם לפלוש לבית על ידי סתימת חורים ולפעמים יש צורך בטיפול מקצועי כדי להיפטר מהתיקנים שכבר חדרו לבית.

 

לסיכום – פעלו לסילוק המזיקים

קיימים מספר סוגי חרקים שנוטים לפלוש אך תוך הבתים כדי להשיג את מבוקשם. כמו כן, לכלוך מהווה קרקע פורייה לשגשוג והתרבות של רוב החרקים, לכן חשוב לשמור על ניקיון כדי לא להזמין אורחים לא רצויים. במידת הצורך, אל תהססו לפנות לשירות הדברה מקצועי, כזה שיחזיר לכם את השקט ואת הסדר אל הבית. נאחל מכאן הצלחה רבה!

המדביר מהעיר

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום