מה הסוד של טייסט אוף דה ווילד לכלבים

תוכן עניינים

אנחנו נעשה הכול כדי שהכלבים שלנו יכשכשו בזנב מתוך אושר, הם הרי המשפחה שלנו. כלבים וחתולים לא יכולים להגיע ל-PM:AM הקרוב כדי לקנות לעצמם משהו לאכול, כך שאנחנו נצטרך לרכוש עבורם מזון איכותי לבעלי חיים. בואו נדבר על כמה המלצות טובות.

מה אנחנו לא נעשה, העיקר שהכלבים שלנו יהיו מבסוטים. אנחנו מוציאים אותם לטיולים ארוכים, לגינת הכלבים, רוכשים עבורם צעצועי לעיסה ומשחקים, מזון כלבים איכותי ועוד. כשמדברים על מזון לכלבים, הבחירה היא בהחלט רחבה ומגוונת. אין ספק, ישנם המון סוגים של מזונות לכלבים, כולל כאלו שנחשבים איכותיים ביותר ומומלצים. כשאתם מגיעים אל חנות חיות מומלצת באזורכם, שימו לב לערמות שקי האוכל בחנות. חנות חיות מומלצת בדרך כלל תחזיק את כל סוגי המזונות, כולל מזונות PREMIUM.

עמדת אוכל

 

איזה סוג מזון לכלב כדאי לקנות?

ישנן סדרות הנקראות PREMIUM וגם ULTRA PREMIUM, אשר מבוססות על פורמולות ומתכונים מאוד בריאים. סדרות אלו תמיד יכילו את הבשר כמרכיב ראשון במזון הכלב. יש לשים לב, מזון איכותי לכלבים בד"כ יהיה ללא דגנים וכל מיני מרכיבים מזיקים או נחותים.

היות והנושא של מזון הכלב חשוב ביותר, חברות ענק, כמו חברת טייסט אוף דה ווילד, מעסיקות מאות וטרינרים. מה מטרתם של כל הווטרינרים האלו? באופן כללי, תפקידם של הווטרינרים הוא להבטיח את איכות המזון הגבוהה ביותר שניתן.

 

מחפשים מזון כלבים? המלצה? רדו מהדגנים

חברת טייסט אוף דה ווילד מייצרת מתכונים נטולי דגנים ורכיבים שאינם איכותיים, תוך שימוש בפחמימה. המזון שחברת טייסט אוף דה ווילד מייצרת, הוא המזון הקרוב ביותר לזה שזאבים ניזונים ממנו בטבע. נכון, אנחנו לא מגדלים זאבים בבית, אך חשוב להבין שכל בעל חיים אמור להיות ניזון באופן מאוד מסוים.

אכילה של כל מיני מרכיבים לא איכותיים, עשויה להוביל בעתיד לבעיות בריאותיות בכלב. חברת טייסט אוף דה ווילד מייצרת מתכונים המדמים תזונה טבעית של כלב, אם היה חי בטבע. באופן זה בו הכלב מקבל תזונה שלמה, הוא בדרך כלל יהיה ספורטיבי יותר, חזק יותר ובריא.

 

להחליף את המזון של הכלב

שימו לב שכאשר אתם מחליפים את מזון הכלב, בדרך כלל קיבתו של הכלב תהיה רכה ביומיים הראשונים לאחר ההחלפה. אין צורך להתרגש, באופן כללי, כלבים הם יצורים שמקיאים ומשלשלים. בכדי לסייע לכלב להסתגל במהרה למזון החדש, ניתן להחליף את המזון בהדרגה.

כשמחליפים מזון לכלב, מומלץ בפעמיים-שלוש הראשונות לערבב בין סוג המזון הישן לחדש שרכשתם. באופן זה, קיבתו של הכלב תתמודד בהדרגה עם המזון החדש. במקרים מסוימים כלבים לא ייגשו במהרה לצלחת מזון חדש, כך שכדאי להמתין לפני שמחליפים את שק המזון (בערך יומיים). בכל מקרה, חנות חיות מומלצת בדרך כלל תקבל חזרה שקי מזון שנפתחו והכלב לא אהב אותם.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום