הצורה החדשה לקריאת הספר ארבע ההסכמות – סיכומי ספרים והקראתם

תוכן עניינים

נדמה שבזמן האחרון כולם מסביב מדברים על ספר אחד בלבד, הספר המוכר של דון מיגל רואיס, ארבע ההסכמות. כששמענו שגם החבר'ה מהמשרד מדברים על הספר בזמן ארוחת הצהריים במטבח, הבנו שאנחנו צריכים לצאת ולהבין במה מדובר. לכן, החלטנו לכתוב על כך מדריך מקיף שיציג בפני כל המתעניינים את הדעות של הקוראים אודות הספר.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לשמוע פרטים אודות הצורה החדשה לקריאת הספר ואת הסיפורים המעניינים של הקוראים, היינו צריכים לפרסם סקר מקיף שיפנה אל הקוראים האדוקים של דון מיגל רואיס. לכן, נכנסנו אל קבוצות של קוראים ברחבי הפייסבוק ופרסמנו סקר שביקש מקוראיו לספר לנו את כל הדברים המעניינים שיש להם להגיד על הספר. להפתעתנו, קיבלנו לא פחות מ – 64 פניות וסיפורים מעניינים. לצערנו, יכולנו לבחור רק כמה מהם. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את הסיפורים וחוות הדעת שנמסרו לנו מהגולשים.

 

כמה מילים אודות הספר

רגע לפני שנעמיק בחוות הדעת ובסיפורים של הגולשים, ראוי שנציג בפניכם בקצרה כמה פרטים חשובים אודות הספר ארבע ההסכמות המפורסם. הוא יצא לאור בשנת 1997 והוא היה בראש רשימת רבי המכר של עיתון הניו יורק טיימס באותה תקופה. כשאנחנו אומרים "אותה תקופה", אנחנו מתכוונים שהדבר היה נכון לאורך 8 שנים רצופות! הוא נחשב אז וגם היום כמדריך פופולרי להעצמה אישית עבור גילאים שונים. הספר מסביר איך אנחנו מכבים את ה"אני" האמיתי שלנו בגלל שאנחנו חיים בחברה שמבוססת על חוקים נוקשים. בנוסף, הוא מסביר איך לצאת מהמלכודת ולחיות חיים מאושרים ומלאי סיפוק.

 

הצורה החדשה לקריאת הספר ארבע הארצות – חוות הדעת של מולי

מולי, בן 43 מירושלים כתב לנו שהוא קרא את הספר כשהיה בתיכון, לאחר שהמורה שלו הכריח אותו לעשות כך. בגלל שהוא העריך את המורה שלו, הוא הקדיש זמן רב לקריאת הספר. לדבריו, הוא חשב בהתחלה שמדובר בספר רוחניקי ומיותר, אבל בסופו של דבר, הוא גילה שמדובר בדרך חיים. לדבריו, כיום הוא חי את חייו בהתאם לספר והוא מרגיש מלא סיפוק ובמקום הכי נכון עבורו.

 

הצורה החדשה לקריאת הספר ארבע הארצות – חוות הדעת של יעלה

יעלה בת 32 מתל אביב מצאה את הספר כשטיילה בחופי סיני. לדבריה, היא לא חובבת ספרים, אבל פשוט מצאה את עצמה ללא כל עיסוק. היא החלה בקריאת הספר מבלי שידעה במה מדובר. לאחר שקראה את העמודים הראשונים היא נשבתה בקסמו של הספר וקראה אותו ברציפות במשך שעות ארוכות. היא ציינה שהספר שינה את חייה. שכן, היא חזרה מסיני, התפטרה מעבודתה ומצאה דרך לחיות את חייה ללא המלכוד המדובר.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המסקרן שהכיר לנו וגם לכם את הספר ארבע ההסכמות. כעת, נותר לנו רק ללכת ולקרוא אותו.

ספר פתוח

 

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום