התאמת שולחן סלון – איך עושים את זה נכון

תוכן עניינים

אם התחדשתם בספה חדשה ושולחן הסלון שלכם נראה עתה מעט בלוי ולא קשור או אם נשפך לכם על שולחן הסלון הישן ספל קפה אחד יותר מידי, הגעתם למקום הנכון, המדריך הבא יסייע לכם לרכוש את שולחן הסלון המושלם, כך שהפסקת הקפה הבאה שלכם תהיה מושלמת.

 

מאילו חומרים

ההתפתחות הטכנולוגית הכניסה לשוק הרהיטים מגוון רחב של חומרים אשר עובדו בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות. טכנולוגיות אלו מאפשרות מראה אסתטי במיוחד לצד עמידות מרשימה, כך שבין אם אתם מעוניינים בשולחן סלון עשוי זכוכית, מתכת, בטון או עץ, סביר מאוד להניח שתוכלו למצוא שולחן אשר יענה על הדרישות והצרכים שלכם.

יחד עם זאת, על אף מגמות אופנתיות בעולם עיצוב הבית וטרנדים אשר משתנים באופן תדיר, כאשר זה נוגע לשולחנות סלון, אין ספק כי לשולחנות עץ שמור מקום של כבוד. מסיבה זאת, אם אתם לא בטוחים בנוגע לאיזה שולחן סלון לקנות, זכוכית, פורמייקה או בטון, לכו על עץ, כי עם כעץ אי אפשר לטעות.

 

מקומות אחסון בשולחן הסלון

אם אתם אנשים שאוהבים שיש להם בסלון מגוון רחב של פריטים, או שפשוט יש לכם בית קטן ומקום אחסון נוסף תמיד יתקבל בברכה, רכשו שולחן סלון אשר מכיל מדף או מגירות. בשולחן שכזה תוכלו לאחסן מגוון רחב של פריטים, מגזינים, שלטים לטלוויזיה למערכת ולמזגן, כיסויים לספה, שמיכות ועוד.

 

גובה שולחן הסלון – למה לשים לב

גובה השולחן הוא לעיתים נדירות שיקול אשר נלקח בחשבון כאשר רוכשים שולחן חדש לסלון הבית, יחד עם זאת, בניגוד לעבר בו ספות הסלון היו מגיעות בגובה סטנדרטי אחיד, כיום יש בשוק טווח גדול יותר של גבהי ספות. ספות רביצה למשל עשויות להיות נמוכות יותר מהספה הסטנדרטית המוכרת לרובנו. מסיבה זאת חשוב לוודא מבעוד מועד שהגובה של השולחן קרוב לגובה של הספה שיש ברשותכם, כדי הישיבה בסלון תהיה נוחה במיוחד.

 

הגודל של שולחן הסלון

מצד אחד, שולחן סלון גדול יאפשר לכם לארח חברים לקפה בעוגה בקלות ובנוחות, מצד שני, שולחן קפה גדול מיד יצור תחושה חנוקה בסלון ואפילו ייתן אשליה של סלון קטן וצפוף. לכן חשוב לבחור שולחן סלון שיתאים לשטח העומד לרשותכם בצורה מדויקת ככל הניתן. החדשות הטובות הן שגם אם לא עומד לרשותכם שטח רב אך בכל זאת אתם נוהגים לארח משפחה וחברים על בסיס קבוע, אין צורך להתפשר.

רכשו שני שולחנות סלון מקוננים, שנכנסים אחד מתחת לשני, בצורה זאת תוכלו לצמצם ולהרחיב את השטח שהשולחנות תופסים ואת השטח שעומד לרשותכם בהתאם לצורך. בין אם אתם צריכים שולחן סלון גדול או קטן, עם מקום אחסון או ללא, היכנסו לחנות המקוונת הבית של עידה בכתובת הבאה https://store.ida-home.co.il/77-שולחנות-סלון, והתרשמו ממגוון שולחנות סלון איכותיים.

שולחן סלון

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום