אוכל שכלבים אוהבים – זה האוכל מהמומלץ ביותר לכלבכם

תוכן עניינים

אוכל לכלבים זוהי תורה שלמה. יש מגוון עצום של אפשרויות, ויותר מכך מגוון של כלבים שלכל אחד מהם אופי שונה. לכן קשה לדעת מה יטעים לכל אחד, וככל הנראה מה שטוב לכלב אחד לא תמיד יתאים לאחר. אז מה הוא המזון המומלץ לכלב שלכם?

 

איזה אוכל כלבים אוהבים?

תאמינו או לא, גם לכלבים יש טעם אישי. בדיוק כמו לנו בני האדם. כל כלב הוא שונה וכל כלב יש לו את העדפות משלו. אי אפשר להגדיר סוג מזון אחד שהוא זה המועדף על כלבים. כלבים הם מגוון רחב של גזעים, גדלים, ארצות מוצא ואבולוציות שהתפתחו לאורך השנים. לא ניתן לקבוע מראש חשוב להקפיד ולראות האם הכלב אוכל בתאבון ובהנאה, ולא פחות חשוב, לראות שסוג מזון מסוים לא גורר בעקבותיו בעיות כגון נשירת שיער או השמנת יתר.

אוכל לכלבים מומלץ

מהם הסוגים

מזון לכלבים הוא עולם רחב מאד של אפשרויות וסוגים המיוצרים על ידי מגוון רחב של יצרנים בכדי להבין מהו אוכל לכלבים מומלץ כדי שנבחין קודם כל בין שני הסוגים העיקריים שיש בשוק.

מזון יבש – מזון יבש כשמו כן הוא, הוא משמש לרוב כמזון העיקרי של הכלב או הכלבה, הוא מיוצר מרכיבים טבעיים שעברו ייבוש והתאמה לאחסנה לתקופות ארוכות באופן יחסי.

מזון רטוב – מזון רטוב הוא מזון המכיל בתוכו מים, הוא מגיע בקופסאות שימורים ותנאי האחסון שלו נוקשים יותר. הוא נחשב לטעים יותר, וכן יקר יותר ברוב המקרים. השימוש במזון רטוב לרוב לא מתבצע באופן קבוע, רבים משתמשים בו כמעין חטיף או השלמה לארוחה הבסיסית.

אוכל לכלבים מומלץ

איך נבחר?

קשה מאד להגיד איזה סוג מזון מתאים לכל כלב. ומה נכון לעשות. לכן אפשר לקבוע כמה כללים שיכולים לעזור בשאלה של איך נבחר מזון לכלב.

  • ניסוי ובדיקה – ניתן לבקש לפחות בפעמים הראשונות מחנות החיות דוגמאות של סוגי מזון שונים ולראות כיצד הכלב מגיב לסוגי מזון שונים. או לחלופין להתחיל עם קניית כמויות מזון קטנות, כל פעם בסוג אחר ולראות מה מתאים.
  • ייעוץ מקצועי – ניתן ואף רצוי להתייעץ עם הווטרינר או עם בעלי חנות האוכל. אצלנו בחנות חיות רויאל פט נתניה נשמח לעזור ולייעץ במה שדרוש.
  • תגובת הכלב – חשוב לעקוב אחרי תגובת הכלב. כלב שהאוכל טעים לו, אוכל בהנאה ומגיע מיד שמגישים לו את המזון. אם ראיתם שהכלב לא סיים את המנה, היא כנראה פחות טעימה לו.

 

סיכום

בחירת מזון לכלבים היא חשובה ביותר עבור הכלב שלכם, הן מבחינה בריאותית והן מבחינת איכות החיים שלו. כמו שאתם תשמחו לאכול אוכל שטעים לכם, כך גם הכלב שלכם. כמו שתרצון להקפיד על תזונה נכונה שתגרום לכם להרגיש נוח יותר, כך גם הכלב שלכם. מה שנכון עבורכם, נכון גם בשבילו.

אוכל לכלבים מומלץ

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום