היתרונות של משרד חקירות פרטי לעומת משטרת ישראל

תוכן עניינים

שגרת החיים מזמנת לנו מידי פעם אירועים ייחודיים המעלים אצלנו חשדות וחששות מסוימים. אלו מביאים אותנו לחפש אחר הגורמים המקצועיים המיומנים והיעילים ביותר שיפתרו לנו את הסוגיה. בין הגורמים המקצועיים הבולטים אליהם מקובל לפנות, נמצאים משטרת ישראל כמובן ומשרדי החקירות הפרטיות, אשר במקרים רבים, מתגלים כבעלי יתרונות רבים לעומת המשטרה

 

חושדים? חוששים? – למי פונים?

רבים מאיתנו מנהלים שגרת חיים שגרתית למדי, אך מטבע הדברים, מידי פעם צצים ועולים חשדות, חששות ומקרי מסתורין שונים, עבורם אנחנו מחפשים את הפתרונות המהירים והיעילים ביותר במטרה להגיע אל חקר האמת, באופן המביא אותנו לפנות אל משטרת ישראל או משרדי החקירות הפרטיים, כפי שתוכלו למצוא באתר https://www.ibpi.org.il.

 

מהם סוגי החקירות הנפוצים ביותר?

תחומי החקירות השונים הם רבים ומגוונים ובין העיקריים מביניהם ניתן למנות את:

 

חקירות בינלאומיות

בכפר הגלובלי בו אנחנו חיים, חקירות יכולות להגיע בקלות גם אל מחוץ לגבולות המדינה ולהפוך לחקירות בינלאומיות חובקות עולם.

 

חקירות גניבה

גניבה היא בין העבירות הנפוצות ביותר וכוללת תתי תחומים רבים ומגוונים, דוגמת גניבות זהות, גניבות כסף, גניבות רכוש ועוד.

 

חקירת גננות

לצערנו, בשנים האחרונות תופעת ההתעללות בתינוקות הפכה למציאות לא כל כך נדירה, המדירה שינה מעיניהם של הורים רבים, המבקשים לוודא כי גן הילדים שלהם בטוח ומוגן.

 

חקירת בגידות

חקר האמת אינו נוגע רק למקרים בהם נעשו עבירות פליליות והוא שייך גם למקרים של בגידות בין בני זוג.

 

מהם היתרונות של משרד חקירות פרטי לעומת משטרת ישראל?

הרצון להגיע אל חקר האמת ולפתור אחת ולתמיד את הספיקות שלנו, דורש את מעורבותם של גורמי מקצוע מומחים ופעמים רבות, עולה השאלה אל מי עדיף לפנות – משרד חקירות פרטי או משטרת ישראל?

על אף שכבודה של משטרת ישראל מונח במקומו והם ללא ספק עושים את עבודתם נאמנה, למשרד חקירות פרטי קיימים מספר יתרונות בולטים לעומת משטרת ישראל:

 

יחס אישי

משטרת ישראל פועלת מתוך עניין לציבור, כך שבמקרים של חוסר עניין לציבור, תיקים רבים יכולים להיסגר ללא פעולה וחקירה כלשהיא. לעומת זאת, במשרד חקירות פרטי תקבל יחס אישי לכל מקרה ולכל חשד.

 

זמינות

משטרת ישראל סובלת ממחסור חמור בכוח אדם, המשפיע בין היתר על הזמינות שלה. לעומת זאת, חוקר פרטי יעניק לכם שירות מקיף ויסודי, גם בשעות לא שגרתיות.

 

חקירות לא פליליות

בעוד שמשטרת ישראל מוסמכת לחקור מקרים בהם עולה החשד לעבירות פליליות, הרי שחוקר פרטי יפעל עבורכם גם במקרים של בגידה, בריחת בני נוער מהבית וכדומה.

 

ניהול חקירות דיסקרטי

למשרד חקירות פרטי קיימת היכולת לנהל חקירות דיסקרטיות, אשר יפחיתו את הסיכויים לפגיעה בשמכם.

 

לסיכום

הרצון להגיע לחקר האמת מביא אותנו להתלבט בין פנייה למשטרה לבין פנייה למשרד חקירות פרטי וכפי שראינו, למשרד חקירות פרטי קיימים לא מעט יתרונות לעומת משטרת ישראל, הן בזמינות והיחס האישי והן מבחינת אופי החקירות עצמם – ניהול חקירות לא פליליות, כמו גם חקירות דיסקרטיות.

חקירה פרטית

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום