טבעת נישואין זהב לבן מחירים מעודכן ל2019

תוכן עניינים

טבעת הנישואין היא למעשה אחד התכשיטים החשובים ביותר, שהאישה שמקבלת אותה שומרת אותו לאורך כל שנות הנישואין.

רבות נכתב על טבעות נישואין ועל ההבדלים ביניהן לבין טבעות מסוגים אחרים. בשורות הבאות ננסה להבהיר מעט את ההבדלים בין סוגים שונים של טבעות ואת הסיבות להיווצרות של ההבדלים הללו.

כמו כן נעסוק מעט גם במחירים של טבעות נישואין העשויות מזהב לבן.

מהם ההבדלים בין טבעת נישואין לבין טבעות שניתנות כמתנה בהזדמנויות אחרות, כדון ימי הולדת או מסיבות אירוסין? מהן הסיבות להבדלים הללו? מהם  המחירים הנהוגים בעבור טבעת נישואין העשויה מזהב לבן ומה הם הגורמים המשפיעים על קביעת המחיר של טבעות כאלה? להלן התשובות.

 

ההבדלים בין טבעת נישואין זהב לבן ובין טבעות אחרות

טבעת הנישואין הינה הטבעת שבאמצעותה מקדש הבעל את אשתו לעתיד. רבות נכתב על הסמליות של הטבעת הזאת ועל העובדה שהיא מסמלת את הנצח, את מעגל החיים וכן את הסמל הגדול מכולם –  הקשר הבלתי ניתן לניתוק בין שני בני הזוג הבונים משפחה חדשה.

יחד עם זאת, ההלכה קובעת במפורש, כי טבעת נישואין איננה יכולה להכיל יהלומים.

אין בהלכה שם מגבלה באשר לחומר שממנו הטבעת עצמה עשויה, אבל באשר ליהלומים הקביעה היא ברורה – טבעת נישואין לא תכיל יהלומים.

מקור הקביעה הזאת הוא, ככל הנראה, העובדה שהכלה לעתיד איננה יכולה לאמוד בעין בלתי מזוינת את ערכה של הטבעת, ובעיקר את ערכם האמתי של היהלומים המשובצים בה. לפיכך, הנוהג הוא להעניק טבעת יהלומים דווקא במעמד האירוסין.

טבעת נישואין זהב

 

המחירים של טבעת נישואין מזהב לבן

המחירים של טבעות נישואין או אירוסין בכלל, ושל טבעות נישואין מזהב לבן מפרט, נגזרים מכמה אמות מידה.

אמת מידה אחת קשורה בקראט של הזהב, כלומר עד כמה הזהב הזה טהור. אמת מידה אחרת, נוגעת למשקלה של הטבעת וכן לגודל שלה.

לכאורה, מדובר בהבדלים של גרמים ואפילו  חלקי גרמים. למעשה, זה בדיוק הדבר שקובע את  ערכה של הטבעת. אמת מידה נוספת שעשויה להשפיע על ערך טבעת הנישואין, נוגע לעיצוב של הטבעת.

גם כאן, יש מגבלות הלכתיות אבל עדיין, לעיצוב יש השפעה על המחיר.

ככלל, המחירים של טבעת נישואין זהב לבן, יכולים לנוע בטווח שבין מאות שקלים מצד אחד, ובין אלפי שקלים מצד שני. המחיר הממוצע של טבעת מזהב לבן איכותי, שכמובן איננה מכילה יהלומים או כל קישוט אחר כיוצא בזה, מגיע בדרך כלל לאלפים בודדים של שקלים ולא יותר מכך.

זאת, כאמור, עבור טבעת סטנדרטית ולא עבור טבעת בהזמנה אישית, שבמקרה כזה המחירים גבוהים בהרבה.

אם יש לך עניין בהזמנה וברכישה של טבעת נישואין מזהב לבן, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת, ואנשי המקצוע המיומנים של דיימונד פקטורי יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך לבחור את הטבעת המתאימה והרצויה לך ביותר. זאת, הן מבחינת המראה והן מבחינת המחיר.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום