5 טיפים לבחירת חברה לאחזקת משרדים

תוכן עניינים

כל חברה לאחזקת משרדים שואפת להתקדם ולהצליח. קיימות חברות ניקיון רבות. חברות ניקיון חדרים, ניקיון משרדים ועוד. התחרות בשוק היא זו שגורמת לכל חברה לחפש את הבידול שלה. את המקצועיות הייחודית שהיא מספקת ללקוחותיה יותר מאשר חברות ניקיון אחזקה מתחרות. בשורות הבאות תקבלו טיפים לבחירת חברה לאחזקת משרדים. המשיכו איתנו.

 

  1. המלצות

אין כמו קבלת המלצות כדי לדעת שאתה מקבל באמת את מה שמבטיחים לך. קיימת תופעה נפוצה מאוד בה חברות אחזקה מבטיחות הבטחות שונות כדי למשוך אליהם לקוחות, אבל בפועל, בשטח החברה לא מקיימת את שהבטיחה. זאת הסיבה שכאשר באים להזמין חברת ניקיון לאחזקת משרדים, חובה לקבל המלצות רבות. אל תתפשרו על המלצה אחת של חבר. אולי בדיוק אצלו החברה הייתה אמינה. ערכו בירור מקיף ובקשו המלצות מחברים וחברות שונו. כך תדעו שאתם אכן בוחרים בחברה אמינה וישרה.

 

  1. זמינות ושירות

חברה לאחזקת משרדים חייבת להיות זמינה ובעלת שירות לאורך כל הדרך. אם נתקעתם ואתם נדרשים בדחיפות עובדים ניקיון, טלפון אחד והכול מסודר. שירות זה אומר שהחברה באה לקראתכם. היא לא מנסה לסחוט ממכם כמה שיותר כסף. אם אתם מבקשים עוד משהו, היא לא גובה מיידית תשלום נוסף.

 

  1. השוואת מחירים ותנאים

לפני שאתם בוחרים בחברת אחזקה, חשוב מאוד שתערכו השוואת מחירים. לעיתים קרובות תגלו שבמחיר ששילמתם יכולתם לקבל הרבה יותר. ישנן גם חברות אחזקה שיצפרו אתכם. אם לדוגמה תזמינו אותם מדי יום. הם יוסיפו לכם פוליש בסוף שבוע חינם. ערכו בירור מקיף ואל תתפשו על המחיר.

 

  1. ללא התחייבות

אחרי שמצאתם את חברת האחזקה המבוקשת, ביררתם, השוויתם, קיבלתם המלצות והגעתם להחלטה שזו החברה המבוקשת, אל תתחייבו לשלם לה לתקופה ארוכה. בקשו תקופת ניסיון.

קורה שחברת ניקיון אכן מקצועית וטובה אבל אתכם מעצבנים העובדים או כל נקודה אחרת. חשוב שתקבלו שירות מהחברה במשך תקופה ללא התחייבות על חוזה ארוך. רק בהמשך כאשר תהיו מרוצים מהשירות, הניקיון והצוות, אז תקבעו ותחתמו על תקופה ארוכה יותר.

כמובן עליכם לקחת בחשבון שבתקופת הניסיון העובדים יעבדו בצורה יעילה מאוד ואיכותית. כי החברה יודעת שהיא מתנסה ושווה לה להשקיע ולעבוד קשה.

 

  1. צפרו את העובדים

לאחר שבחברתם בחרה המבוקשת, אתם מרוצים וחתמתם על חוזה לתקופה ממושכת, הקפידו לצ'פר את העובדים. אתם רוצים עובדים מרוצים, מלאי מרץ ואנרגיה. כבדו אותם. הציעו להם קפה ומאפה. פזרו מילים טובות והחמיאו על עבודה מושלמת. מגיע להם.

 

לסיכום

לפני שפונים לבחור בחברת אחזקה למשרדים, חשוב  מאוד לוודא את 4 הנקודות הבאות: אילו המלצות קיבלתם עליה, האם החברה אכן מספק את השירות והזמינות המקווים. האם המחיר אכן משתלם ואולי אפשר להוריד ולהוזיל מעט. וכמובן, לא להתחייב על תקופה ארוכה. כדאי לנסות קודם כל את החברה לתקופה קצרה ורק אחרי שמרוצים ממנה לחתום על חוזה ארוך וממושך יותר. הקפידו לצ'פר את העובדים במילים טובות ותנו להם מצב רוח.

ניקוי כיריים

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום