3 יתרונות ברכישת מגרש חקלאי

תוכן עניינים

מחיר מגרש חקלאי הוא זול יותר מרכישת מגרש המיועד לבנייה. רכישה כזו היא השקעה לטווח ארוך או אפילו בינוני במקרים מסוימים. אם אתם מעוניינים לרכוש מגש חקלאי להשקעה, חשוב שתבדקו לפני הכול את אורך ההשקעה בה אתם מעוניינים להשקיע.  אם אתם מעוניינים להשקיע במגרש ולמכור אותו תוך מספר שנים בודדות, ההשקעה הזו לא תתאים לכם. רכישת מגרש חקלאי היא השקעה סופר משתלמת לבעלי סבלנות בלבד.

 

למה כדאי לרכוש מגרש חקלאי?

כולם יודעים כי מגרש חקלאי למכירה עשוי להיות רווחי במיוחד. אם יש לכם את הזמן להמתין להפשרת הקרקע, אתם יכולים להרוויח על ההשקעה מאות אחוזים. כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות הנלווים להשקעה כזו.

 

רכישת מגרש חקלאי מחזירה את עצמה במאות אחוזים

השקעה במגרש היא השקעה בעלת פוטנציאל רווח אדיר. אתם רוכשים מגרש בעלות של קרקע חקלאית, לאחר שהקרקע מופשרת לבנייה, אתם יכולים למכור אותה במחיר מוכפל וליהנות מרווח של מאות אחוזים. תוכלו למצוא מגרשים חקלאיים למכירה באזורים שונים, אך יחד עם הרכישה, חשוב לבדוק את ההיתכנות של הקרקע להפשרה.

 

השקעה במגרש חקלאי היא בעלת סיכון נמוך

לכל השקעה נלווים סיכונים מסוימים. השקעה בניירות ערך לדוגמא, עלולה להיות מסוכנת במיוחד לעומת השקעה בנדל"ן. כאשר אתם משקיעים במגרש חקלאי, אתם נהנים מהיתרונות הנלווים להשקעה בנדל"ן. מחיר הנכס לא פוחת. מספר הקרקעות פוחת משנה לשנה וממילא כבעלי קרקע אתם מרוויחים מכך. מחירי הדיור מאמירים וברגע שהקרקע תופשר לבנייה תוכלו ליהנות מרווח משמעותי.

 

השקעה במגרש היא השקעה שניתן למממן

מחיר ההשקעה ברכישת מגרש חקלאי הוא נמוך משמעותית ממחיר מגרש המיועד לבנייה. בצורה כזה ניתן להשקיע גם בסכומים נמוכים יותר. קיימות חברות מימון רבות המציעות הלוואות בעלות ריביות אטרקטיביות למימון רכישת מגרש חקלאי. לקיחת הלוואה היא משתלמת לצורך כך כאשר מתייחסים לרווח שהולכים לקבל בסופו של דבר…

 

אילו קרקעות חקלאיות ישתלמו יותר?

ברכישת קרקע חקלאית, חשוב לבחון היטב את סבירות ההפשרה של הקרקע לבנייה. ככל שהמבנה יענה ליותר קריטריונים, ישתלם יותר להשקיע בו.

  • קרקע סמוכה לאזור בנוי – אם המגרש החקלאי שהוצע לכם לרכישה הוא בסביבה בנויה, הסיכויים להפשרתו הם רבים יותר.
  • תוכנית המיתאר הארצית לא מתכננת להעביר תשתיות בקרקע שלכם – לפני רכישת קרקע מכל סוג שהוא, חשוב לבדוק את תכנון תוכנית המיתאר הארצית ביחס לקרקע אותה אתם מעוניינים לרכוש.
  • קרקע שהיא לא קרקע חקלאית מוכרזת. קרקע שהוכרזה ככזו, תצטרך לעבור הליך הפשרה יותר מהרגיל ולכן ברכישת קרקע כזו חשוב לדעת שהעניינים עלולים לקחת הרבה מאוד זמן.
  • בדקו האם המועצה האזורית או הרשות המקומית בה הקרקע נתונה, מקדמת הפשרת קרקעות ומסייעת בהליכים אלו.

היום אתם משקיעים, בעוד שנים אתם תהיו המרוויחים העיקריים!

בית

 

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום