כיצד נמדד קוסם טוב?

תוכן עניינים

מה ההבדל בין מופע קוסם מרשים ומרתק ובין מופע משעמם? הנה כמה קריטריונים לפיהם אנו שופטים את הקוסם שלפנינו.

 

האם הקוסם מצליח לעניין אותנו?

מה יותר בסיסי מזה? כשאנחנו צופים במופע, אנחנו רוצים שיבדרו אותנו, שיהיה לנו כיף ומעניין. אנחנו רוצים להיות מופתעים, לראות דברים חדשים ומרגשים – בקיצור, אנחנו רוצים שהמופע ירתק אותנו אליו. קוסם שלא מצליח לעשות את זה, כנראה לא יצליח לבנות לעצמו מוניטין, כי הקהל שיגיע למופע לא ימליץ עליו. איך נראה מופע שמעניין את הקהל? מומלץ לבקר באתר https://asael-magic.co.il כדי לראות.

 

האם הקוסם מצליח לבצע את הקסמים?

גם כאן, נשמע בסיסי, אבל לא מובן מאליו. קוסם טוב יהיה כזה שמצליח לבצע את כל חלקי המופע שלו באופן מדויק ואמין.

 

האם הקוסם שולט במגוון יכולות וסוגי קסמים?

מופע שכל החלקים בו זהים הוא לא מופע מעניין, וקוסם שלא שולט במגוון טכניקות, יתקשה יותר לגוון את המופע ולשמור על הקהל שלו מרותק. קוסם טוב ידע להתאים את המופע לקהל שעומד מולו, לבחור מתוך רפרטואר המיומנויות שלו את הקסמים המתאימים למופע הספציפי ולשבץ אותם בסדר מתאים, כדי ליצור מופע מפתיע ומיוחד. כל זה לא יתאפשר אם אותו רפרטואר לא יהיה רחב מספיק. לכן, כשבוחרים קוסם לאירוע או ליום הולדת, כדאי לוודא שהקוסם מכיר מגוון רחב של קסמים מסוגים שונים.

 

האם הקוסם יוצר תקשורת טובה עם הקהל?

מעבר לתוכן ולמיומנות המקצועית, קוסם הוא אדם שמופיע מול קהל ולכן הוא צריך שתהיה לו כריזמה שתאפשר לו להתחבב על הקהל וליצור איתו תקשורת טובה במהירות. אנחנו פוגשים את הקוסם פעם אחת למופע אחד, כך שכדאי מאוד שהקוסם שנבחר לאירוע שלנו יהיה אדם שאנחנו, ולא פחות חשוב מכך, הקהל שיצפה במופע – יתחבר אליו. כדאי לחשוב איזה מאפיינים אנחנו מחפשים; אצל קוסם לילדים, למשל, חשוב שתהיה לו יכולת לדבר לילדים בגובה העיניים.

 

האם הקוסם משלב את הקהל?

כשבוחרים קוסם לאירוע, כדאי לבדוק שהמופע שלו הוא לא לגמרי מופע יחיד, אלא שהוא משתף את הקהל שלו ונותן לו להיות חלק. שיתוף הקהל חשוב במיוחד כשמזמינים קוסם לאירוע כמו יום הולדת. קהל שמקבל הזדמנות להשתתף במופע יהיה, פעמים רבות, קהל מתעניין ומרוצה יותר.

 

האם הקוסם מתאים לאירוע שלנו?

בנוסף לכל מה שכבר אמרנו, יכול להיות שהקוסם ששוחחנו איתו הוא קוסם מצוין, עם ידע מקצועי, מיומנות מרשימה, מקסים ומצחיק – אבל לא יתאים לאירוע שלנו. חשוב לוודא שהקוסם שאנחנו מזמינים יודע להופיע בפני הקהל שיהיה באירוע ושיש לנו ניסיון מתאים, למשל עם טווח הגילאים שיצפה במופע, או עם כמות המשתתפים הצפויה. כך נוכל להיות בטוחים שהקוסם שאנחנו מזמינים הוא לא רק קוסם טוב, אלא קוסם טוב עבורנו.

קוֹסֵם

 

 

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום