4 כללים חשובים בביצוע גיבוי ושחזור נתונים בעסק

תוכן עניינים

כמות המידע שעסקים מחזיקים כיום גדולה במיוחד.

העובדה שכל הנתונים שמורים כיום בצורה וירטואלית מאפשרת לנו לשמור כמויות רבות של מידע בלי שבכלל נשים לב כך.

אולם כמות המידע הזו טומן בחובה סיכון מסוים של אובדן מידע.

בדיוק בגלל זה אתם חייבים לבצע גיבוי מסודר למידע שלכם, ואנחנו כאן כדי לתת לכם כמה כללים חשובים בעבודה עם מידע.

 

גיבוי ושחזור נתונים בעסק

השמירה על המידע בעסק שלכם היא דבר חשוב משתי סיבות. הראשונה היא כמובן יעילות העבודה שלכם. אחרי שאספתם מידע רב, חשוב לכם לשמור אותו כיון שהוא נצרך עבור התפקוד היומיומי של העסק שלכם. יחד עם החשיבות של השמירה על המידע, אתם צריכים לזכור שיש לכם אחריות כלפי מי שהמידע הזה נוגע אליו, לשמור עליו בצורה בטוחה כך שלא יגיע לידיים שאינן רצויות.

ישנם פתרונות מחשוב לעסקים שמאפשרים לכם לשמור על המידע בצורה בטוחה, ויחד עם זאת גם יעילה כדי שהתפקוד של העסק שלכם יתנהל כמו שאתם רוצים. אנחנו כאן כדי להסביר לכם כיצד לבצע בצורה הטובה ביותר את הגיבוי ושחזור הנתונים בעסק, כדי למנוע תקלות שעלולות לגרום לכם הפסדים רבים.

 

  1. גיבוי קבוע

אל תחכו לתקלה כדי לבצע גיבוי. עסקים רבים לא מבצעים גיבוי עד שהם חווים אובדן מידע משמעותי, ורק אז הם נזכרים בחשיבות של הגיבוי. אם אתם בעלי עסקים, הקדימו תרופה למכה ובצעו גיבוי בזמן קבוע. לגיבוי בזמן קבוע יש יתרון לא רק מצד השמירה על המידע שלכם אלא כדי שבמקרה שבו אירע אובדן מידע, תדעו בדיוק מה הנקודה שממנה עליכם לשחזר מידע.

 

  1. שחזור מתאריך הגיבוי האחרון

שחזור מידע שמבוצע בצורה לא מסודרת עלול ליצור אצלכם בלבול בין מקורות מידע שונים ולפגוע בנתונים הרבים שאותם אתם מחזיקים. ברגע שאתם יודעים מתי ביצעתם את הגיבוי האחרון תוכלו לשחזר את המידע מהתאריך הזה והלאה, בצורה קלה הרבה יותר לעסק שלכם.

 

  1. גיבוי בענן חיצוני

עצה נוספת שאנחנו חייבים לתת לכם היא לא לשמור את המידע במחשבים של העסק שלכם. מידע רב יכול ליצור עומס גדול על המערכות, ולכן מומלץ לבצע את הגיבוי בענן חיצוני לעסק.

 

  1. בדיקת גיבוי

מידי פעם חשוב לוודא שהגיבוי שאתם מבצעים אכן פועל בצורה הרצויה. בקרו מידי פעם בענן שבו החומר המגובה נמצא ותבדקו היטב שאכן כל החומר נמצא שם בדיוק כמו שאתם מצפים. במקרה הצורך חשוב שתהיו בטוחים שהמידע שלכם מאוחסן בצורה מסודרת בדיוק כמו בעסק.

 

לסיכום

גיבוי המידע הוא חשוב רק עבורכם וגם עבור מי שהמידע שאתם מחזיקים נוגע אליו. וודאו שהגיבוי של המידע שלכם נערך בצורה מסודרת, ובצעו גיבוי בזמן קבוע. במקרה שבו תצטרכו לשחזר את המידע זה יקל עליכם בצורה משמעותית.

כוננים

 

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום