כל המחשבונים שכולם צריכים במקום אחד

תוכן עניינים

מחשבון הוא אחת מההמצאות החשובות של ההיסטוריה. לעיתים ניתן לחשוב שאנחנו משתמשים בהם רק במהלך התיכון, אבל גם במהלך הלימודים באקדמיה או בהכנות לפסיכומטרי, וגם לאחר מכן, תמיד תמצאו את עצמכם זקוקים למחשבון. האפליקציה בטלפון הסלולרי לא מספקת את מה שהדבר האמיתי מספק. הגיע הזמן שכולנו נדע ונלמד על כל המחשבונים שכולם צריכים, וכל זה יכול להימצא עבורכם במקום אחד. 

סוגי מחשבונים קיימים

לכל אחד מאיתנו יש מחשבון אחר שהוא זקוק לו. בין אם זה מחשבון מתמטי, מחשבון לחישוב BMI, מחשבון לחישובי הנחה, מחשבון מע"מ, או מחשבון ימים. מרבית בני האדם לא מסוגלים לחשב את רוב הנוסחאות המתמטיות בראש ונאלצים להיעזר במחשבון שמקל על חייהם. באתר https://360c.co.il תוכלו למצוא את כל סוגי המחשבונים שאתם זקוקים להם הקיימים בשוק. אבל ידעתם בכלל כמה סוגי מחשבונים קיימים ולאיזה צרכים? הכנו עבורכם רשימה מלאה:

  • מחשבון אחוזים – מחשב לנו את האחוז היחסי מתוך השלם. כשמדובר בהנחות במספרים גדולים או בניסיון להבין כמה אנחנו צריכים להשאיר למלצר במסעדה, זה הפתרון הטוב והנוח ביותר.
  • מחשבון ימים – מחשבון ימים הוא מחשבון שמחשב את מספר הימים והתאריכים שיש בידנו. לעיתים כשאנחנו סוגרים חופשה, או מעוניינים בקביעת תור חדש לא נצליח לדעת כמה ימים עברו או כמה נותרו עד האירוע המיוחל. לא רק שמחשבון ימים עוזר לנו לתפיסת הזמן והמציאות, אלא גם מונע מאיתנו טעויות טרגיות כמו להקדים את הטיסה בכמה ימים או לאחר ביומיים לארוחת ערב עם ההורים.
  • מחשבון היקף מעגל – זה לא יהיה שקר להגיד שאין אדם אחד בעולם שיודע לחשב היקף מעגל בעצמו. מחשבון היקף מעגל יכול לחשוב לנו במהירות ובזהירות היקפים של מעגלים מסוימים. המחשבון הזה לא עוזר רק לבני נוער במבחני הבגרויות ולסטודנטים באקדמיה, אלא שימושי גם כשיש צורך במדידת שטח או מרחבים גדולים בצורת מעגל. למשל בעת הזמנת שטיח לביתנו, נשתמש במחשבון היקף מעגל.
  • מחשבון BMI – למי שלא מכיר את המושג, BMI זה מסת גוף. למעשה מחשבון BMI בודק את מסת הגוף שלנו ביחס לאחוזי שומן ושריר, כל זה בהתאם לגובה ולמשקל. מחשבון BMI נפוץ בתחום הרפואה, בעולמות הכושר, הספורט והתזונה. כיום הנוסחה הזו נחשבת לאמצעי הרפואי למדידת השמנה.
  • מחשבון מע"מ – אם רואי חשבון זקוקים למחשבונים, מי אנחנו האנשים הפשוטים שנסרב למחשבון שמחשב לנו את המע"מ? מס ערך מוסף הוא מס שאנחנו משלמים למעשה על כל מוצר שאנחנו רוכשים על מנת לא לעבור על החוק. המע"מ הוא חלק ממחיר המוצר, על פי חוק כל מוצר במדינה חייב לשלם מע"מ. מחשבון מע"מ מיועד בייחוד לבעלי עסקים שצריכים לחשב את אחוזי המע"מ מתוך מחיר המוצר.

מחשבון מע"מ

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום