כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער!

תוכן עניינים

שמתם לב שנושא של השתלת שיער סוף סוף נפטר מהסטיגמות שליוו אותו שנים? כבר לא שומעים בדיחות על גברים מתקרחים שמנסים להסתיר את הקרחת, אלא בדיוק להפך, קם לו דור הטיק טוק שמתעד בשקיפות רדיקלית האופיינית לו את מסעותיו לעבר שער שופע ומלא. אז אם גם אתם חווים את תופעות ההתקרחות, הגיע הזמן להפסיק לקוות לגנים משובחים ולפתור את הבעיה באופן יזום. 

 

איך עובדת השתלת שיער?

כיום קיימות שתי טכניקות השתלת שיער:

השיטה  הראשונה FUT היא השיטה הותיקה יותר שכרוכה בהוצאת רצועה מהקרקפת בגודל של כ-1.2 ס"מ שמושתלת לאחר מכן במקום הרצוי. בשיטה זו אין צורך לגלח את הראש והמטופל נשאר עם צלקת דקה במקום. מבחינת עלות השתלת שיער מדובר בשיטה זולה יותר ומהירה יותר, שמאפשרת להשתיל כמות גדולה יותר של זקיקים. שיטה זו מתאימה במיוחד למקרים של התקרחות נרחבת.

השיטה השניה FUE זוכה היום לפופולריות רבה יותר. במסגרת שיטה זו מוציאים מהמקום התורם יחידות שיער בודדות, משמרים אותם בתמיסה מיוחדת ולאחר ההכנה שותלים כל זקיק בנפרד. היתרון העיקרי של שיטה זו הוא היעדר צלקת ואפשרות ליהנות מתספורות קצרות יותר. בנוסף שיטה זו מאפשרת יותר גמישות ולכן מתאימה מאוד למטופלים צעירים יותר.

השתלת שיער

האם השתלת שיער תיראה טבעית?

הסוד להשתלה במראה טבעי טמון בקו השיער. בדרך כלל, הצורה תסוכם עוד במהלך שלב הייעוץ. חשוב להתייעץ עם המומחים ולקחת בחשבון גם את השינויים שצפויים לקרות עם הגיל. יש הרבה מטופלים צעירים שרוצים קו שיער שטוח מאוד ונמוך.

הדבר פחות יתאים עם הגיל, כשגם השיער מאחור יהפוך לדליל יותר ולא ישתלב עם השיער הקדמי העבה. כדי להימנע מכך, מומלץ להשתמש בשתלים העדינים ביותר סביב קו השיער כדי לחקות צמיחה טבעי ואסימטרית.

 

כמה זמן תיקח התאוששות?

התאוששות לאחר השתלת שיער בשתי השיטות עשויה להימשך מספר שעות עד מספר ימים והדבר תלוי, בין היתר, בהיקף ההשתלה. בכל מקרה, המטופלים צפויים להשתחרר לביתם כבר ביום של הניתוח. לאחר ביצוע ההליך, המנתח יסיר בזהירות את כל התחבושות.

האזור עשוי להיות נפוח וסביר להניח שתרגישו כאב במקום ההשתלה וכן באזור שממנו נלקח השיער. במהלך הימים הקרובים, המנתח יכול לרשום משככי כאבים, אנטיביוטיקה למניעת זיהומים ותרופות להקלה על נפיחות.

 

טיפים לטיפול לאחר הניתוח

המתינו מספר ימים לאחר הניתוח עד לחפיפה ראשונה והשתמשו בשבועות הראשונים רק בשמפו עדין. תהיו מסוגלים לחזור לעבודה או לפעילות רגילה בעוד כ-3 ימים, אל תתאמצו במשך השבוע הקרוב. אל תלבשו כובעים ואל תדאגו אם תגלו שכמה שערות נושרות. זה חלק מהתהליך הטבעי של הריפוי.

 

סיכום

כפי שראיתם מדובר בתהליך פשוט יחסית, אז תפסיקו לחשוש ותגשימו את החלום שלכם – שיער שופע ובריא וחיים מלאים בביטחון עצמי והנאה!

השתלת שיער!

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום