למה יש צורך בעו"ד בהתנהלות עם קריפטו

תוכן עניינים

השקעה בקריפטו הפכה לטרנד נפוץ שסוחף אחריו רבים. יש מי שמרוויחים ממנו ויש מי שמפסידים. מדריך זה עולה לרשת כדי להסביר מה צריך לעשות במצבים שבהם משקיעים מגלים שהם הפסידו בגדול. נמליץ לכם להקדיש את הדקות הקרובות לקריאת השורות הבאות, כדי שתוכלו להבין מה צריך לעשות ומה הקשר של עורך הדין לעניין זה.

 

הסיבה העיקרית שתגרום לכם לפנות לעורך דין

אתם לא צריכים להיות מומחים גדולים בקריפטו בשביל לדעת שהסחר בו הוא סיכון אחד גדול, במיוחד בתקופה הנוכחית. שכן, המצב של השוק הכלכלי העולמי לא מרהיב ונכון לעכשיו, לא נראה שהדבר צפוי להשתנות. רבים בוחרים להשקיע בקריפטו דווקא בגלל עובדה זו, כי הם רוצים שתהיה להם השקעה מניבה ומעניינת, במקום לפנות לאפיקים בטוחים יותר. בשלב זה אתם וודאי מבינים שההשקעה בקריפטו אינה מומלצת מכיוון שזו כוללת סיכונים רבים שעשויים לפגוע בכם מבחינה כלכלית. הסיכון העיקרי שמוביל רבים לפנות לעורך דין קריפטו נוגע להפסדים כלכליים שמובילים להליכי חדלות פירעון.

 

עורך דין קריפטו יעזור לכם "לצאת מהבוץ"

המחירים התנודתיים של הקריפטו גרמו לסוחרים רבים להיכנס לחובות גבוהים. מצב שכזה מצריך פניה לעורך דין שבקיא בתחום. שכן, זה יוכל להציג בפניכם את הרפורמה החדשה שנכנסה לתוקפה בשנת 2019. זו מאפשר לבצע הליכי חדלות פירעון שמקלים על החייבים ומסייעים להם לצאת מהמצב המורכב. נדגיש שייעוץ עם עורך דין קריפטו  צריך להתבצע לאחר שתערכו בירור אודות טיבו.

 

אלה השלבים שצפויים להתבצע

בדקתם את טיבו של עורך הדין הנבחר? אם כך, זה הזמן להכיר ב – 5 שלבים שאתם צפויים לעבור יחד עמו, כדי להתמודד עם החובות שאליהם נכנסתם:

  1. הגשת בקשה לרשם הוצאה לפועל, כדי לפתוח בהליך
  2. הנושים מקבלים הוראה לנהל משא ומתן בנושא, במטרה להגיע בסופו של דבר להסדר שמתאים לכל הצדדים
  3. פתיחת צו להליכי חדלות פירעון (מתבצע במידה והמשא ומתן לא צלח)
  4. בחינה של מצבו הכלכלי של החייב – מתבצעת על ידי רשם ההוצאה לפועל או באמצעות נאמן שמונה מטעמו
  5. הקמת דיון מכריע שקובע את אופן ההפטר ואת תוכנית התשלומים

 

 

הפרמטרים שצריכים להתקיים אצל עורך דין קריפטו

הפנייה לעורך דין קריפטו צריכה להתבצע תוך בחינת הפרמטרים הבאים:

  • זמין לשאלות בכל שעה
  • מטפל בתיק תוך שקיפות מלאה
  • מציג הסכם שמפרט את כל הפעולות שיש לבצע בעת ההליך

 

שימו לב, אם תצליחו להגיע לעורך דין שיתמוך בכם מבחינה מורלית, אתם תזכו בגדול. שכן, מדובר בתקופה לא פשוטה שמצריכה הבנה ותמיכה נפשית.

 

לסיום

צריך להסתייע בעורך דין קריפטו, מכיוון שההשקעה במטבע זה מובילה לא פעם לחובות גדולים. בשלב זה אתם יודעים שעליכם להגיע לעורך דין שעונה על פרמטרים מסוימים, אז תצטרכו לערוך את הבירור הדרוש ולבחור במי שסייע לכם.

להתמודד עם עורך דין

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום