על פיהם יישק דבר: למה עוקבים לטיקטוק חשובים בטירוף ב-2021?

תוכן עניינים

 כדי להיות רלוונטי ב-2021 צריך להיות פעיל ברשתות החברתיות.

אחת הרשתות הבולטות היא הטיקטוק עם מיליוני משתמשים מכל העולם, שכל אחד מהם רוצה להיחשף יותר, לבלוט יותר ולהיות נוכח.

המאמר יסביר למה ישנה חשיבות לעוקבים בטיקטוק במיוחד ב-2021.

 

החשיבות של הטיקטוק

בכל יום ויום משתמשי הטיקטוק גדלים במספרים אסטרונומים וצעירים רבים ולא מוכרים הופכים בן רגע למשפיעים ולמפורסמים. ההשפעה של הטיקטוק כל כך רבה על הפופולריות והחשיפה שגם עסקים שונים שמעלים סרטונים מקבלים ברשת חשיפה גבוהה. הם פותחים חשבון עסקי בטיקטוק ומעלים תכנים על מנת לקבל צפיות ועוקבים שיחשפו אותם לעוד ועוד משתמשים. כך למעשה הם מבצעים שיווק אורגני. עסקים שמתמידים בהעלאת סרטונים מאתגרים ומעניינים מדי יום צוברים עוקבים בתהליך הדרגתי. הפלטפורמה של הטיקטוק מאפשרת עריכת סרטונים עם אפקטים, מוסיקה ופיצ'רים ועל מנת שימשכו קהל יש להשקיע בהם לא מעט עבודה. ככל שהצפיות בסרטונים רבות יותר, כך גם מספר העוקבים של המפרסמים גדל ועימם גם ההצלחה האורגנית של העסק.

 

כיצד מזרזים את התהליך?

על מנת שמספר העוקבים יגדל בן לילה ויביא עימו עוד עוקבים המתעניינים בסרטונים ופרסום ניתן לקנות עוקבים ולעלות מדרגה. כלומר, קניית עוקבים בטיקטוק היא השקעה שיווקית שתעזור לעסק להתרומם ולהפוך למותג. התהליך מתחיל בהתחברות לחברה מקצועית המספקת את העוקבים בעד תשלום מינימלי ובהדרגה כדי שייראו אמיתיים. העוקבים הקנויים מושכים עוקבים נוספים באופן מטורף. ישנן חברות המספקות עוקבים אמיתיים ופעילים שיש להם חשבונות בהם הם מפרסמים סרטונים ומקבלים עליהם תגובות ולייקים, וחברות אחרות השותלות פעילות לחשבונות שאינם פעילים. יש לבחור בחברה אמינה שתספק לכם עוקבים אמיתיים בתוספת קניית תגובות ולייקים. כך הם לא ייראו כעוקבים פיקטיביים וכשהאלגוריתם של טיקטוק יזהה שהם אמיתיים הוא יחשוף את הסרטונים שלכם לעוקבים פוטנציאליים שלא נקנו במהירות רבה.

 

פרסום ממומן

האופציה השנייה לקידום אורגני בטיקטוק הוא באמצעות מימון של מובילי רשת שזו העבודה שלהם. הם עורכים סרטונים, ממליצים על מוצרים שהשתמשו בהם ומקבלים על כך תשלום או הטבות מהעסק המפרסם. מכיוון שיש להם הרבה עוקבים החשיפה של העסק גדולה יותר. העוקבים מתעניינים במוצרים או שרוצים לחקות את מובילי הרשת מתווספים לעוקבים של העסק המעלה סרטונים נוספים. באמצעותם העסקים מקבלים את החשיפה הראויה. אפשרות נוספת היא לפרסם בפרסומי המודעות של פייסבוק שמציגה אותן גם בטיקטוק בנוסף לפלטפורמות נוספות.

 

פרסום האשטאג

כאשר מעלים סרטון ומתייגים אותו בהאשטאג מקבלים צפיות רבות מעוקבים המתעניינים בתחום המתויג. כלומר, נניח ורשת שיווק מסוימת מעלה סרטון ומתייגת האשטאג למוצר אותו היא מובילה רוב הסיכויים שהסרטון יגרום לאנשים המחפשים את המוצר להפוך לעוקבים שלכם.

 

לחצן עוקב

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום