מתגרדים כל הלילה? אולי יש לכם את פשפש המיטה!

תוכן עניינים

אם אתם מתגרדים כל הלילה ייתכן ואתם סובלים מפשפש המיטה – יצור קטן ומטריד אשר ניתן אותו ואת גלליו גם בעין בלתי מזוינת, אם יודעים כיצד לזהות אותם. איך מזהים את הפשפש ואיך מטפלים בו? לפניכם כל מה שחשוב לדעת.

 

פשפשים במיטה – איך מזהים אותם?

התעוררתם עקוצים? יכולים להיות לכך כמה אחראים ופשפשי מיטה הם רק אופציה אחת. מי עוד יכולים לגרום לתופעה? יתושים, פרעושים ואפילו כיני יונים. אז איך תדעו שמדובר בפשפשים?

  • קל לראות אותם בעין – הם שקופים עם גוון חום-אדמדם, בזכות הדם ששתו מכם.
  • צואת פשפשים – נקודות שחורות קטנות שלא ניתן להסיר בקלות והן מרוכזות בדרך כלל על הסדין, בסיס המיטה ונקודות מסתור סמוכים כמו שקעי חשמל, חורים בקיר, פנלים וכד'.
  • עקיצות פשפשים – גם הן מתרכזות בדרך כלל במקום אחד בו תראו אותן סמוכות זו לזו. לרוב מתחת לבגדים, אך למעשה יכולות להופיע בכל מקום, אפילו באזור הפנים.
  • לעיתים ניתן להבחין גם בביצי פשפשים (לבנות).
  • אפליה מתקנת – רק אחד מבני הבית נעקץ? זה לא מפתיע. ידוע שפשפשי מיטה מוצאים אנשים מסוימים "מתוקים" יותר לעומת אחרים שלא מושכים אותם.

מתגרדים כל הלילה אולי יש לכם את פשפש המיטה!

פשפשים או פרעושים?

למרות שיטות הזיהוי, אנשים רבים עדיין מתקשים להבדיל בין פשפשים לפרעושים ולכן חשוב להבדיל בין השניים. ההבדל העיקרי הוא טווח השעות – פשפשים סולדים מאור ולכן פעילים בשעות הלילה, בעוד שפרעושים חוגגים (ועוקצים) לאורך כל שעות היום.

בנוסף, מיקום העקיצה יכול לרמוז לכם על נוכחות פשפשים – הם לא בוחלים באמצעים ועוקצים היכן שמזדמן להם, בשונה מפרעושים שעוקצים בדרך כלל באזור הקרסול. ולבסוף, כדאי שתשאלו את עצמכם – האם ראיתם אותם? אם כן, אלו ודאי פשפשים. פרעושים הם קטנטנים וזריזים מאוד, לכן קשה לראות אותם.

 

איך נפטרים מהם? הדברה בחום

יש כמה שיטות הדברה יעילות נגד פשפשי מיטה אך היעילה ביותר וזו שעמידה ביותר לאורך זמן, היא שיטת הדברה בחום שנעשית על ידי צוות המדבירים המקצוענים של https://mezikis.co.il שיסייעו לכם לחזור לשגרת חייכם תוך שעות ספורות.

איך זה מתבצע? חימום החדר באמצעים מיוחדים לטמפרטורה העולה על 60 מעלות למשך כשעה וחצי בממוצע ולאחר מכן ריסוס החלל, לרבות ריהוט, בסיס המיטה, הקירות וכיו"ב, בחומר הדברה "סנטור". השילוב בין חום וחומר הדברה ייעודי מהווים מתכון מנצח להשמדת המזיקים ובהתאם, תקבלו אחריות ארוכת טווח (לעומת שיטות הדברה אחרות המקובלות בארץ) – שנה שלמה.

לסיכומו של דבר, פשפשי המיטה הם מטרד של ממש. אף אחד לא נהנה להתעורר בלילה לעקיצות מציקות או לראות גללים שחורים על הסדין הנקי. למרבה השמחה, הפתרון פשוט, נגיש וקל – היעזרו במקצוענים ותוך שעות ספורות תוכלו לחזור לשגרת חייכם וליהנות משנת לילה ערבה.

מתגרדים כל הלילה אולי יש לכם את פשפש המיטה!

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום