מדריך קניית רכב יד שנייה

תוכן עניינים

האם כדאי לי לרכוש רכב היברידי יד שנייה? הרי, אומרים שהסוללה שלהם מאוד יקרה וגם נגמרת מהר.

מצד שני, רכב בנזין משומש עשוי לזלול לי דלק, לא? – אין ספק, ישנן הרבה התחבטויות והתלבטויות בבואכם לרכוש רכב משומש.

כיצד תדעו איזה רכב לרכוש ובאיזו מסגרת עסקה? בואו נדבר על זה.

התייעצנו עם צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס, שמספקת כבר שנים רבות את השירות של ליסינג פרטי למכוניות מכל הסוגים. עם המון שנות ניסיון מקצועי בתחום הרכב, לצוות של קפיטל היו כמה דברים מעניינים להגיד בנוגע לרכישת רכב משומש. אם אתם לקראת רכישת רכב דרך לוחות המשומשים באינטרנט, קבלו לכם את המדריך המלא לרכישת אוטו משומש. בואו נתחיל עם העניין של הכדאיות, האם בכלל כדאי בימינו לרכוש רכב משומש מסוג כזה או אחר?

 

האם כדאי בכלל לרכוש רכב מלוחות המשומשים באינטרנט?

השאלה של "כדאי" היא סוגייה טריקית. בסופו של דבר, הרבה מזה זה עניין של תקציב. אם אין לכם תקציב לרכישת רכב חדש, אזי כמובן יהיה כדאי לרכוש רכב משומש. יחד עם זאת, האם רכב משומש יכול לעשות לכם בעיות במוסך במקרים כאלו ואחרים?

ובכן, גם רכב חדש יכול. אם כך, בכל מקרה אנחנו תמיד נמליץ לכם על עסקאות כמו ליסינג פרטי לרכישת מכוניות. גם במימון של 100% על רכישת רכב חדש, אם תרצו. אגב, בימינו ישנן אפילו עסקאות של ליסינג פרטי ללא מקדמה ועם מימון מלא. אבל בכל זאת, אם אתם כן מעוניינים לרכוש רכב מלוחות המשומשים באינטרנט, בואו נתחיל עם הטיפ הראשון.

 

טיפ מאיתנו: בדיקת היסטוריה של רכב לפני רכישתו

הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא בדיקה של היסטוריית הטיפולים של הרכב. שמעו לנו, אל תרכשו רכב משומש שבעליו לא יכול להציג בפניכם היסטוריה במוסך. מעבר לכך, יהיה גם חשוב לבטוח את העבר הביטוחי של הרכב.

עבר הביטוח של הרכב, תאצינו או לא – נמצא באינטרנט. יש לכם באינטרנט אתרים חינמיים לחלוטין, שדרכם תוכלו לבדוק אפילו את הבעלים הקודמים של הרכב. אם הבעלים הקודמים היו חברת השכרה, אתם תראו את זה בחינם באינטרנט. רק תצטרכו להקליד את לוחית הרישוי של הרכב. אתם תוכלו לקבל מידע כמו בעלים קודמים עליו, תוקף טסט, מספר שלדה של הרכב ועוד. אחד האתרים המומלצים לבדיקות אלו הוא אתר הנקרא CAR-FIND. עם סיומת של .il

 

מי הם הבעלים הנוכחיים של הרכב? האם אימתם אותו?

עוד משהו שאנחנו רוצים שתיקחו בחשבון, הוא הנושא של הבעלים הנוכחיים של הרכב. כשאתם ניגשים להתרשם מרכב שפורסם בלוחות המשומשים, אתם צריכים לבדוק התאמה בין תעודת הזהות של האדם העומד מולכם לתעודת הזהות של בעלי הרכב.

במקרים רבים, סוחרי רכב יעמדו מולכם בזמן שהם טוענים שהם בעלי הרכב. בפועל, הם לא. עצה שלנו? אל תרכשו רכבים מסוחרים שמפרסמים את הרכבים שלהם תחת מסווה של פרטים לא אותנטיים. בסופו של דבר, יש סיבה לכך שהרכב הזה הגיע לסוחר – משמע, הרכב לא סחיר מאיזו סיבה.

 

מה הקילומטראז' ברכב שאתם מעוניינים לרכוש?

דבר נוסף שנהוג לקחת בחשבון כאשר רוכשים רכב משומש, הוא הנושא של הקילומטראז'. בואו נגיד ככה, ממוצע של 25,000 ק"מ בשנה לרכב יהיה הגיוני. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי קילומטראז' מרובה בדרך כלל אומר בלאי רב.

בסופו של דבר, אתם גם תרצו להיות בטוחים שאף אחד לא התעסק עם הקילומטראז' ברכב. בימינו יש עדיין נוכלים שמורידים את ספרות הקילומטראז' ברכבים. כן, גם בלוחות מכוונים דיגיטליים. הם פשוט חודרים למחשב המנוע ומשנים את הקילומטראז' לאחד "ידידותי" יותר. כמובן, זה מנוגד לחוק וזו עבירה פלילית.

 

הפתרון המתבקש של רכישת רכב בעסקת ליסינג פרטי ללא מקדמה

כמו שאנחנו רואים, לרכוש רכב משומש מלוחו האינטרנט יכול להיות פעולה פשוטה, יחד עם זאת גם מורכבת וטריקית. אם אתם רוצים להימנע מכל כאבי הראש הפוטנציאליים האלו שדיברנו עליהם כאן, ליסינג פרטי ללא מקדמה זו העסקה בשבילכם.

צרו קשר עוד היום עם חברת קפיטל מוטורס – ליסינג ו-100% מימון על רכבים חדשים ומשומשים, קבלו מסלול בהתאמה אישית של פריסת תשלומים.

 

יד ורכב

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום