מהם ההבדלים בין דוד שמש אל דוד חשמל

תוכן עניינים

בין דוד חשמל אל דוד שמש קיימים כמה הבדלים כאשר הבולט מבניהם הוא אופן בו מחוממים המים ולכן, לפני שתלכו לרכוש דוד חשמל או דוד שמש כדאי שתהיו מודעים אליהם על מנת שתעשו את הבחירה הטובה ביותר וכזו שהכי מתאימה לכם.

דוד שמש מחמם את המים באמצעות אנרגיה שהוא מקבל מהשמש על ידי קולטי שמש המותקנים בגג הבניין. היתרון הכי בולט של דוד שמש הוא שהוא תמיד ידאג לנו למים חמים כל עוד יש שמש וכך יהיו לכם מים חמים לכל אורך שעות היום וכך לא תצטרכו להשתמש בהמון חשמל ותחסכו כסף בתשלומי החשבונות בסוף החודש ואף תשמרו על סביבה ירוקה יותר.

כאשר מדובר על דודי חשמל אז המים מתחממים באמצעות פעולה חשמלית. על מנת שהדוד יתחיל לחמם את המים שנמצאים במאגר המים שלו עלינו להפעיל מתג שישדר אל הדוד אות שעליו להתחיל לעבוד ולחמם את המים. בשונה מדוד שמש אין צורך בקולטי שמש אם יש רק דוד חשמל.

מה יותר ירוק?

אם מדברים על מה יותר תורם לאיכות הסביבה ונחשב ירוק אז אין ספק כי דוד שמש זוכה בתואר הזה כי הוא חסכוני הרבה יותר והוא משתמש באנרגיה סולארית טבעית של השמש על מנת להסב לנו מים חמים למקלחת. בימי החורף כאשר אין מספיק שמש אז נוטים להדליק דוד חשמל באופן תכוף יותר אך כמובן שאם בבניין מותקנים קולטי שמש שמחוברים אל דוד שמש אז לא תמיד ברירת המחדל חייבת להיות להדליק דוד חשמל. במידה והיה יום חורפי אך שמשי יכול להיות שיהיו מים חמים מדוד השמש ולא נצטרך להדליק את דוד החשמל.

מה יותר עדיף?

למרות שהתקנת דוד חשמל היא פשוטה ברוב המקרים, כי לא זקוקים להתקנת קולטי שמש מעל גג הבניין, דודי שמש יהיו יעילים יותר כשמדובר על הטווח הארוך. מה שיכול להוביל לפתרון הוא השילוב של דוד שמש עם דוד חשמל כך שמתקינים קולטי שמש על הגג ואם יש שמש לא צריך להפעיל דוד חשמל.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום