מה כרוך בבניית ארונות מטבח?

תוכן עניינים

לפני רכישת ארונות מטבח, חשוב לדעת כי לבחירת ארונות מטבח ישנה השפעה ישירה על עיצוב המטבח בסופו של דבר. יחד עם זאת, שלא כמו רהיטים אחרים בבית, ארונות מטבח חייבים להיות חזקים ועמידים לטווח של 15 שנה לכל הפחות. לא מחליפים ארונות מטבח כל כמה שנים וגם אם הם לא תואמים לרוח העדכנית הצעירה, ניתן לשנות את עיצוב המטבח מבלי להשקיע בבניית ארונות חדשים. מסיבה זו חשוב להשקיע היטב בכל הכרוך בבניית ארונות מטבח איכותיים. ריכזנו כאן את המידע שחיפשתם בנושא.

 

בוחרים עיצוב קלאסי

ניתן למצוא מגוון גדול של מטבחים יוקרתיים ומעוצבים. יחד עם זאת, אם תשימו לב, מרבית המטבחים היוקרתיים מעוצבים בקו קלאסי ונקי שישאר יפה גם כאשר האופנה תתחלף והעיצוב ירד מהכותרות. בבחירת עיצוב לארונות המטבח החדשים שלכם, הקפידו לבחור ארונות קלאסיים שיתנו מענה לכל סגנון עיצוב. אתם לא רוצים שבעוד עשר שנים תצטרכו להחליף מטבח רק בגלל סגנון העיצוב. ככל שהקו העיצובי יהיה נקי יותר, כך יהיה קל יותר להתאים את מראה המטבח הכללי לאופנות המתחלפות. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את גודל חלל המטבח בתהליך בניית הארונות.

 

מתכננים נכון

חלוקת  הפנים של הארונות צריכה להיות מלאכת מחשבת המשקללת את כל הפריטים הקיימים במטבח. חשוב ליצור לכל פריט מקום אחסון. חשבו על הפריטים הקיימים: סירים, קרשי חיתוך, סכינים, מעבד מזון וכו', איפה תאחסנו את מעבד המזון? תכננו עבורו ארון. איפה ימוקמו הסירים? תכננו עבורם ארון מתאים. מה הארון המתאים לאחסון הסירים, ארון מסתובב, מגירה או אולי ארון מדפים פשוט? על כל נתון כזה חשוב לשבת ולחשוב. חשיבה מוקדמת מביאה לייעול התהליך בהמשך ולניצול מירבי של מקומות האחסון במטבח.

 

פונים לנגר מצליח

חשוב לחפש דווקא נגריית מטבחים איכותית לביצוע העבודה. עם כל הרצון הטוב, לא כל נגר יודע לבצע עבודה כזו על הצד הטוב ביותר. חפשו נגריית מטבחים בעלת וותק ומוניטין בתחום. נגר מומחה ידע לכוון אתכם אל נקודות שלא הייתם חושבים עליהן. כשמבצע העבודה הוא מומחה, הוא יודע איזה חומר מתאים לשימוש עבור המטבח והוא יודע איך לבנות את הארונות בצורה שהם יישארו איכותיים לאורך זמן.

משקיעים בפרזול

משקיעים בפרזול

בכל בניית ארונות יש פרזול. הפרזול כולל את מסילות המגירות, צירי דלתות הארונות ומנגנוני הקלפות המותקנות. ההמלצה היא להשקיע בפרזול טוב אפילו אם הוא קצת יותר יקר מהפרזול הרגיל. פרזול איכותי שומר על המטבח שלכם לאורך שנים, בסופו של דבר.

 

סיכום

בבניית ארונות מטבח טמונים שלבים רבים שיש לחשוב עליהם קודם לכן. כפי שסיכמנו כאן, ההמלצה היא להיעזר בנגר מקצועי כדי לקבל תמונת מצב מדויקת וכדי לדעת איך נכון לבנות את ארונות המטבח ולהימנע מטעויות בלתי נעימות.

עיצוב קלאסי

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום